Kjære Sophie Elise!

Etter å ha ryddet og ordnet i huset så er det jo fint med skikkelig god middag. Så i dag stelte vi i stand med lasagne. Det smakte ekstra godt med middag nå.

Etter middagen så måtte vi jo få med oss skal vi danse og jeg må si at det var et helt sykt høyt nivå denne gangen. Det er allikevel 1 som stakk seg litt ekstra ut. Altså, du leser helt sikkert ikke dette. Allikevel vil jeg si moe til Sophie Elise.

Kjære Sophie!
Denne gangen gav du meg hakeslepp med den fantastiske dansen din. Du stråler på dansegulvet og det vises i dansene du danser at du elsker det bare mer og mer. Du har lært en hel masse og har virkelig utfordret deg selv denne gangen. Det at du valgte noe så spesielt som bollywood beviser bare at du vil gjøre alt for å nå langt, vise Norge at dette er noe du elsker og vil være med på så lenge du kan. Dette er det sjukeste jeg har sett på skal vi danse. Du er som en stor stjerne på en mørk himmel. Jeg heier på deg! Håper flere gjør som meg og stemmer deg videre for jeg vil se mer av deg!

Hvem heier du på?
Hva syns du om Sophie sin flotte dans?

8 kommentarer
    1. Jeg går for de som danser best. Thea Næss & Sofie Elise har jo vært de beste hittil. I tillegg kan det se ut som om Morten Hegseth kommer sterkt mot slutten..

    2. Hmm, tror jeg har sett et program i høst og det var forrige lørdag :-)) Så jeg heier på den som «leder» jeg. He he, den som har hatt mest og best utvikling – men hvem det er veit nok kun dere som ser på :-))

    3. jeg syns helt ærlig at Sophie Elise har utviklet seg masse og har bevist at hun tar en utfordring på strak arm da hun fikk bestemme dans for gårsdagens fremvisning. fy søren for ei dame! men Thea, Morten og Martine er like bak. Einar viser masse show og glede, men er nok dessverre ikke på samme nivå. nå er det ikke mange par igjen, men jeg har heiet på Sophie fordi hun viser gang på gang at hun danser med både kropp og sjel. hun legher alt i dansen og jobber beinhardt. jeg håper hun vinner hele greia!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg