God helg og god natt

Da har man fått på plass glasskapet og sett på alle reprisene til Redneck fra denne uka. Nå venter senga og det kjenner jeg at skal bli veldig godt. Jeg har da fått gjort en hod del i dag også. I morgen må jeg vel få ryddet litt til og få alt på plass. Det er jo ingen vits i at det skal ligge slengt rundt nå som vi har sagt oss ferdig med maling for denne gangen. En liten pause må til. Vis man ikke tar en pause nå og da så blir man sikkert så utrolig lei av å holde på at ingenting blir gjort. Det er absolutt ikke sånn jeg vil ha det. Maling er jo ikke noe problem at står litt så da kan man ta noen dager/uker pause. Det er ikke mye som står igjen, men det er jo greit å få litt orden og få ryddet bort det meste som står i veien før man i det hele tatt tenker på å begynne å flytte på møblene som står i veien for å bli ferdig med å male. Så da skal det få lov å stå i fred så får jeg hive meg på ryddetoget! Dette toget består nok bare av en vogn og det er meg. Jeg tror nok ikke jeg kommer til å få med meg gubben på dette, men det går helt fint. Det blir nok gjort uansett.

Hva som skjer i helgen er jeg egentlig ikke helt sikker på. Jeg tenkte hvertfall jeg skulle ta det litt med ro etter 2 uker uten stopp. Det er jo godt å slappe litt av også. 1 dag i uka er nok ganske greit å sette seg ned og ikke deale med noe som helst. Kanskje jeg bruker helgen til det. Jeg klarer nok ikke å slappe helt av nå før jeg vet om den jobben er min.

Nå skal jeg hvertfall prøve å sove litt. Jeg trenger litt søvn nå vis jeg skal få gjort litt i helgen…

Så da sier jeg og den lille bikkja på bildet over god natt.

Har dere noen planer for helgen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg