Malte skohylla

Etter å ha lagd middag og vært ute med hunden så tenkte jeg at jeg liksågodt kunne begynne å male den skohylla som jeg hadde tenkt å male. Det ble utrolig stilig og jeg syns den passer bra i gangen. Det blir så klart enda bedre når vi har fått fikset flere rammer og ordnet det ferdig. I tillegg må det ryddes og det kan jo ta tid det også. Det var jo veldig uventet å få et jobbintervju oppi det hele så da må man jo gjøre om på timeplanen/ukeplanen. Gubben har vært utrolig snill å hjulpet til mye. Akkurat nå maler han andre strøket på trappetrinnene. Selvom ikke rekkverket blir malt så får vi hvertfall plantene og hjertelykta på plass. Da ser man litt bedre sammenhengen i gangen. Jeg tenkte jeg skulle pynte opp i morgen. Når det er gjort så kan jeg ta et bilde av hvordan helheten er. Det blir hvertfall totalt forskjellig fra slik det var.

Men før morgendagen i det hele tatt kan begynne så må jeg jo vise dere skohylla som endelig er ferdig. Under ser dere før og etter-bilder.

Jeg ble veldig fornøyd. Dette er da en skohylle som vi har funnet på fyllinga. Den kostet oss ingenting. Med litt maling vi hadde stående så ble den som ny. Det hjelper med et strøk maling. Jeg gleder meg til de. Er tørr og jeg får satt inn alle skoene våres. Det kommer til å bli så mye bedre enn før! Tommel opp for gjenbruk og oppussing. Vi har fått gjort veldig masse og alt er takket være treningen. Uten treningen så hadde vi nok ikke vært halvveis engang. Etter 2 dager hadde jeg ligget på sofaen med vond rygg. Nå er jeg ikke litt sliten engang og det har jo ikke akkurat vært så mange fridager i det siste. Jeg har ikke fått trent så mye, men jeg har holdt meg i aktivitet. Jeg må prøve å trene innimellom også. Jeg finner vel en balanse på dette etterhvert.

Hva syns du om det ferdige resultatet i forhold til det jeg startet med?

Hvilken ville du valgt selv?

2 kommentarer
    1. Så fint det ble! Likte fargevalget ditt også. det passer godt inn med den hvite veggen.
      hvilken farge ville eg valgt: hm ja, eg ville prøvd å pussa ned skohylla å påført treolje for å fremheve treet på. Hvis ikke det ble bra ville eg kanskje valgt grønn som favorittfargen er 🙂 Ha ein flott kveld videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg