Blomster i fokus

Jeg var ute og så at blomstene fortsatt blomstrer. Sommeren er ikke over riktig enda og det er jeg glad for. Jeg er absolutt ikke klar for en ny vinter. Jeg syns ikke det er lenge siden det var vinter og nå er snart sommeren forbi!? Hvor ble egentlig den tiden av? Nå har vi jo hatt det ganske travelt med både bygging av uteplassen, drivhus, planter og blomster, kristiansand tur og mye mer. Jeg forstår bare ikke hvordan sommeren kan gå så fort når vinteren alltid er lang og tung. Av og til drømmer jeg om å bo et sted der det er varmt hele året og man kan drive med planter ute hele tiden, men jeg vet jeg ville savnet familie og venner mer enn det hadde vært moro. Nei, et liv utenfor Norge er ikke et liv for meg. Så da må man bare bite i det sure eple og komme seg igjennom vinteren. Men før vinteren kommer så skal jeg nyte høsten og alle blomstene vi har i hagen. Bare se her.

Er de ikke nydelige?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg