Det var alt for denne gang

Dagen i dag har gått litt til helvete for å si det mildt. Jeg våknet opp med vondt i magen. Vi satt oss for å spise frokost og etter det har magesmertene bare blitt verre og verre. Av og til er det noe dritt å være kvinne, men man må jo bare bite tenna sammen og prøve å gjøre det beste ut av det. Pappa har jo vært her siden fredag og det har vært utrolig hyggelig. Bruttern og svigerinna mi kom innom i dag sammen med Tyson (rottweileren). Det er en stund siden jeg har sett Tyson så det var moro at de tok med han hit. Desverre reagerte huden min på han, noe den aldri har gjort før. Det var veldig kjedelig, men det stoppet ikke meg fra å kose han. Litt blemmer skader ikke… det klødde i 2 minutter og nå er det bare noen små, røde merker igjen. Men nå har både tyson, bruttern, svigerinna mi og pappa dratt for denne gang. Jeg har forsatt vondt i magen, men det hjalp litt da jeg gikk og slappet av. Jeg satt dobbelt i sofaen og hadde mest lyst til å grine så da var jeg ikke til noe godt selskap uansett. Men det er typisk at det skal komme nå når jeg har besøk… det syns jeg var veldig irriterende, men ikke så mye man kan gjøre med det når det først slår inn. Verken det ene eller det andre hjelper så da må man bare ta det rolig til det slipper.

Bildet er fra i fjord, men det er pappa og Oliver på en liten rundtur sist gang han var på besøk. Oliver er jo veldig glad i alle, men i dag var han ekstra søt når Pappa skulle reise. Han og gubben stod i gangen og Pappa roper hade etter å ha gitt meg hadeklem i stua. Plutselig hopper Oliver ut av sofaen og steller seg midt på gulvet. Han var helt i sjokk. Han måtte jo også få hadekos. Så han gikk i gangen og fikk en hadekos. Da var han fornøyd og hoppet opp på sofaen igjen. Merkelig hvor mye hundene forstår. Han er nå nusselig da!!

#hade #besøk #farvel #familie #mensensmerter #hund #hadekos

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg