alltid godt med noe nytt

jeg tenkte jeg skulle vise dere det som er nytt i stua.

ny pute i sofaen. fant noen fine puter på Wish. den passer bra til stua og gubben. bil er hans største lidenskap. og hva er vel bedre enn gamle bilen? jeg syns de eldre bilene har mye mer sjarm enn disse el-bilene folk kjører rundt i nå for tiden. alle er jo helt like. KJEDELIG!

i tillegg har vi fått hengt opp noen nye bildet. på bildet over her har jeg rammet inn en huskyvalp. han heter Elvis. vi fikk et huskykull for en stund siden og ville egentlig beholde han her, men det ble for mye jobb. vi savner han begge to, men samtidig er vi glad for at vi solgte han siden vi ikke ville orket noe stor hund nå. han var verdens skjønneste gutt, men holdt oss våkne om natta. det ble litt for mye for gubben siden han har en jobb som krever mye og tidlig/nattjobbing. men vi har i det minste noen søte bilder fra da vi hadde han som valp og kan se tilbake på de gode minnene.

her har vi bilde fra jeg, søstern og mamma var på haglebu camping. den lille dotten til høyre er Oliver. vi gikk en tur på stien som er lagt opp der og måtte jo ta noen bilder. dette bildet syns jeg var det fineste og har derfor valgt å ramme det inn. gode minner.

til slutt har jeg et bilde av en svane som jeg ble veldig fornøyd med. disse 3 bildene passer veldig godt ved siden av hverandre.

syns også denne pynten er utrolig flott. teksten stod egentlig på en blomsteroppsats som jeg fikk av gubben en gang. jeg tok vare på den og satt den sammen med noen fake blomster som jeg kjøpte på Ebay. syns den er så søt!


nå blir det å slappe av i sofaen. etterpå tar jeg meg kanskje en tur ut og tar noen bilder.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg