Teddybjørn av fleecepledd

Jeg fikk lyst til å gjøre noe morsomt med det ene fleecepleddet vi har. Det er i perfekt stoff og farge så jeg lagde en liten teddybjørn ut av pleddet. Så nå tenkte jeg at jeg skulle fortelle dere hvordan man lett kan lage en selv. Det er jo en perfekt gave til noen om man vil gjøre litt ut av det.

Det du trenger er:

Et fleecepledd

3 strekker

Slik gjør du:

Brett fleecepleddet til en avlang firkant på størrelse med et A3 ark (dobbelt så stort som vanlig kopiark).

Sett en strikk rundt 2 av kantene og en nesten på midten. Og så har du en teddybjørn.

Er den ikke søt? Jeg syns den er veldig søt. Og om man har lyst til å gjøre litt mer ut av det så går det også an å sette på et sløyfebånd rundt halsen på bjørnen. Eller kanskje du heller vil ha et slips/sløyfe på den og gi den i gave til en sønn/bror/pappa. Uansett hva du ønsker å sette på eller hvem du vil gi den til så er det uansett en veldig søt gave å gi bort.

Jeg har sikkert sett dette et sted før, men idéen hoppet bare inn i hodet mitt idet jeg hadde lagt sammen pleddet. Den skulle eget legges i en kurv i gangen, men så langt kom den ikke. Nå sitter den faktisk i stua og her tror jeg den kommer til å sitte en stund. Vi har så mange pledd ellers (bare jeg får vasket dem) at jeg tror ikke det gjør noe. Jeg syns det er så koselig med pledd og jeg får aldri nok av dem. Det er jo veldig kjekt å bare ha liggende eller hvis man skal på tur og trenger no å sitte på. Så ja, det er noe jeg gjerne kjøper flere av om jeg ser noen jeg liker.

Jeg håper ikke jeg er alene om å aldri få nok pledd og tepper. Det er bare så koselig og det er jo veldig fine gaver om man ikke vet hva man skal gi til noen. Man er aldri for gammel for teddybjørner! Så dette syns jeg er en veldig fin gave å gi til noen man er glad i. Syns ikke du?

Følg gjerne bloggen på facebook HER for flere kreative idéer og tips.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg