Jeg viser frem gamle bilder

Som jeg har sagt før så er jeg veldig glad i å ta bilder. Jeg har jo fremkalt en god del og blant dem er det jo noen jeg syns er veldig fine så jeg har rammet dem inn. Men det er jo mange fine bilder i denne bunken som bare ligger i en skuff. Noen ganger tar jeg dem frem og se på de, men jeg tenkte at jeg kunne lage litt innlegg fremover sånn at dere også kan få se de bildene. Jeg kommer til å plukke ut noen og lage innlegg med temaer som f.eks blomster eller dyr. Alle bildene som jeg legger ut i slike innlegg er tatt av meg. Hvis du har fulgt bloggen min i noen år så vil du nok se noen bilder som er brukt før, men dette er bilder som er minst 2 år gamle.

Så da tenkte jeg å starte med første innlegget med bilder nå. I dag vil temaet være blomster. Håper dere syns disse innleggene blir like gøyale som det jeg syns.

Ja, som dere ser over så er det mange fine blomster å ta bilde av. Jeg liker å ta bilder fra forskjellige vinkler og se hva som er finest. Det går jo mye tid og bilder for å få de aller fineste bildene, men noen ganger har jeg også flaks med mitt første bilde. Det jeg syns er veldig gøy med å ta bilder av blomster er at de har så mange flotte farger og stikker seg litt ut fra resten av omgivelsene. Man får frem blomsten utrolig godt i et bilde. Og når fokuset, vinkelen og lyset er riktig så får man de flotteste bildene. Min favoritt av disse bildene over er tulipanene. Jeg liker fargen på blomsten med bladene i bakgrunn, men så får man også med litt av grusen og den kombinasjonen tror jeg egentlig gjorde hele bildet. Hvis det bare hadde vært grønn bakgrunn så tror jeg det hadde blitt for kjedelig. I dette bildet får man en overgang. Det blir kunst rett og slett.

Men dette er jo langt fra halvparten av blomsterbildene jeg har fremkalt. Så det er fult mulig at det dukker opp flere innlegg med blomster i fremtiden. Hva syns du om slike innlegg hvor jeg viser frem gamle bilder? Er dette noe du vil se mer av?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg