Flotte mennesker og mye hjelp

Dagen i dag har blitt satt til å arbeide med bloggen og det er nøyaktig det jeg har gjort. Så jeg har lest meg opp MYE på lover og regler. Mye av det viste jeg fra før av, men det er allikevel en del å sette seg inn i. Heldigvis har jeg en veldig hjelpsom samboer som leser fort og hjelper meg så godt han kan. Uten han hadde jeg nok vært en blogger med max 100 lesere i løpet av dagen og uten denne store drømmen, målet jeg nå har. Støtten hans betyr så utrolig masse for meg og jeg føler meg som den heldigste jenta i verden som har møtt han. Han gav meg nøyaktig det jeg trengte for å åpne øynene og gi alt. Så her sitter jeg med masse motivasjon og jobber som bare det, men dette ville aldri vært mulig uten all den støtten og hjelpen jeg har fått fra de rundt meg (ingen nevnt, ingen glemt).

Dette er det jeg elsker å gjøre. Bloggen er livet mitt og gleden som får meg til å fortsette livet. Jeg har Derfor valgt å gjøre alt jeg kan for å få dette til å fungere. For hvor gøy hadde det ikke vært å kunne nå mitt største mål jeg noen gang har satt meg? For meg er dette så stort at jeg ikke klarer å finne ord. Så når de rundt meg også hjelper meg slik at jeg kan strekke meg etter det som bare var en fjern drøm, da blir jeg veldig rørt og utrolig glad. Derfor vil jeg gi en stor takk til alle som har støttet meg hele veien, hjulpet meg og skrytt av bloggen. Tusen takk for alt sammen. Jeg håper denne bloggen vil vare i mange, mange år fremover for det er ingenting jeg heller vil gjøre enn å sitte her og dele alt dette med dere. Jeg håper jeg en dag kan gi tilbake alt dere har gitt meg, både kjente og ukjente. Det er slikt som dette som gjør at jeg finner motivasjon til å blogge og jobbe så hardt.

Nå skal jeg bruke resten av kvelden til å jobbe litt og så skal jeg ta en pause med en ny serie jeg har begynt på. Mer om den til søndag. Dere har kanskje lagt merke til at jeg ikke har skrivd om filmer og serier i det siste, men det kommer til søndag igjen. Så da har dere noe mer dere kan glede dere til. I tillegg kommer det jo planteoppdatering som dere ikke vil gå glipp av. Det kommer i morgen så det er bare å følge med. Også har jeg planer om noen veldig gode oppskrifter fremover. Med andre ord er det mye spennende på bloggen. Jeg ønsker å ha variert, men spennende innhold og når det er pandemi er jo ikke det alltid så enkelt. Allikevel gjør jeg mitt beste og bruker all min tid på å finne på godt innhold til bloggen.

Ikke glem å følge bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av noe.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg