Filmer jeg har lyst til å kjøpe

Når det kommer til filmer så syns jeg det er veldig koselig å kjøpe og samle opp. Jeg har en del filmer, men etter at jeg ble kjent med Netflix så har jeg heller sett på filmene som ligger der enn å kjøpe nye. Nå i det siste har jeg kjent på den følelsen at jeg har lyst til å kjøpe flere filmer, filmer som ikke er på Netflix. En del av filmene jeg har lyst på er som regel et minne bak og hele grunnen til at jeg ønsker å kjøpe nettopp den filmen. Så jeg tenkte det kunne være gøy å fortelle kort om hvorfor jeg ønsker å kjøpe de filmene jeg har nevnt under her.

1. Ghostship

Dette er en av skrekkfilmene vi så på bursdagen til ei venninne av meg. Vi så alltid på en skummel film når hun ba sammen venninnene sine. Den eneste jeg husker navnet på er denne og derfor har jeg lyst til å kjøpe den. Selve filmen er helt grei.

2. Casper

Det er jo verdens søteste spøkelse. Når jeg var liten så husker jeg at jeg syntes denne filmen var skikkelig fin. Så jeg har veldig lyst til å se den igjen.

3. Grinchen

Grunnen til at jeg vil kjøpe denne er fordi jeg har lyst til å se den når julen kommer. Det er jo ikke alltid lett å finne denne på streaming tjenester. Tro meg, jeg prøvde i fjor. Filmer så man vil se på en spesiell tid av året er egentlig best å kjøpe inn.

4. The nightmare before christmas

Apropos filmer man er nødt til å ha. Denne syns jeg passer perfekt både til halloween og jul. Man kan ikke få nok av Jack Skullington. Denne liker jeg å se på vært år, hvertfall på halloween. Faktisk er dette min favoritt halloween film.

5. Birds of pray

Denne har jeg faktisk ikke sett ennå, men det er Harley Quinn så da må den jo være bra. Jeg har hatt lyst til å se denne helt siden den kom ut, men så langt har jeg desverre ikke kommet. Forhåpentligvis får jeg sett den snart.

6. Suicide Squad 

Igjen Harley Quinn filmer er utrolig bra og denne er ekstra bra. Den har ikke bare henne, men også the Joker. Dette er en utrolig bra film. Det begynner å bli en stund siden jeg sist så denne så det er vel på tide å se den igjen snart.

7. The invisible man

Denne høres så bra ut. Jeg liker jo sånne type filmer så denne har jeg virkelig lyst til å se/kjøpe.

8. Ringeren fra Notre Dame

Ingenting sier barndom som gamle Disney filmer. Denne filmen er en av mine favoritter så det hadde vært moro å få kjøpt denne.

9. Pinocchio

Igjen en vakker film fra Disney og flere barndomsminner. Denne filmen skulle jeg gjerne hatt. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg så denne filmen.

10. Den utrolige reisen

Dette er en så vakker film. Igjen er det gode barndomsminner som kommer frem når jeg tenker på denne filmen. Det er vel også så lenge siden jeg sist så denne filmen. Jeg tror ikke jeg har sett den siden jeg var ei lita jente.

Ja, det var 10 filmer jeg har lyst til å kjøpe. Jeg tror jeg kunne fortsatt denne lista i all evighet for det er jo utrolig mange flotte filmer som er lagd, men jeg tror jeg skal stoppe der for denne gang. Er det noen av filmene du har sett og som vekker gode minner?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg