En tur på 8,2 km

Jeg trodde seriøst den turen aldri kom til å ta slutt. Disse turene mine hvor jeg ikke har peiling på hvor jeg går, blir bare lengre for hver gang. Tror dere meg ikke? Vel, lengste turen i år var på 7km og denne turen var på minst 8,2km. Denne jenta ville finne et vann, men endte opp ved en foss. Så jeg gikk likså godt en annen vei hjem og det var den største omveien som finnes. I det minste fant jeg det vannet jeg lette etter.

Det gav meg ikke mindre enn 4 vannblemmer på ene foten, en ganske smertefull dusj med åpent kjøttsår bak på ankelen og en kropp som nå hopper rundt på krykker. Og vet dere hva? Det var verdt det. Denne turen har gitt meg så utrolig mye glede og flotte øyeblikk jeg ikke kommer til å glemme. Dette var jo det jeg hadde hvilt kroppen min til. Nå kommer jeg til å ligge rett ut i hvertfall 2-3 dager, men jeg ville garantert gjort det igjen. Bare vent 1 måned så går jeg nok en kjempe lang tur en gang til og ligger rett ut i flere dager. For å lære av det er vist veldig vanskelig, men la oss se på bildene så skjønner dere hvorfor det er verdt det.

Turen tok 5 timer med noen små pauser, men for det meste var det enten filming, bildeknipsing eller bare nyte synet som tok lang tid. Det var en helt fantastisk opplevelse og jeg gleder meg veldig til å dele (og ikke minst se de selv) en video fra denne turen. Dette er en youtubevideo jeg virkelig gleder meg til å redigere, men nå får vi nøye oss med de flotte bildene.

Og nå skal jeg synke ned i sofaen, slappe helt av og ikke gjøre noe som helst. Ja, det kan faktisk hende at jeg sovner. Så sliten er jeg, men det er litt godt å være sliten etter en lang tur i skogen i stedenfor for mye søvn eller en tur i butikken.

Hvordan har din dag vært?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Du verden så flink du er. Fine bilder fra en fantastisk dag for deg. Med mine åreknuter er det nok lenge til jeg kan gå like langt. Men har flere slike lange turer bak meg. Nå kan du kose deg foran en serie i kveld med god mat og drikke. Ha en fin kveld.

      1. Det ble vel heller en god natt søvn. 😛 Hadde hodepine og en kropp jeg ikke klarte å bruke så davar det godt å få hvilt ut. Men ja, følte meg veldig flink som i det hele tatt klarte å komme meg hjem. Var en veldig lang tur. Vakker og helt utrolig, men lang. 😛

      1. Oi. Det er for langt for denne kroppen. Jeg klarte så vidt å komme meg hjem hehe. Men ja, absolutt verdt det. Naturen er fantastisk. ❤ vi er veldig heldig som har så flott natur.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg