En gladnyhet for min del

I går fikk jeg en overraskende og glad nyhet av gubben som jeg rett og slett har glemt å fortelle dere. Nå har gubben fått hjelp av faren til å plukke til en vaskemaskin/tørketrommel i ett. Vi trengte virkelig en helt ny en og nå har gubben tatt pengene som egentlig var til gjerdet å kjøpt det. I tillegg kom han til meg å sa han hadde kjøpt oppvaskmaskin også! Dette er noe jeg har ønsket meg en god stund nå. Dekselet på våres oppvaskmaskin har gått i stykker og den vasker veldig dårlig. Så på fredag får vi mest sannsynlig alt på plass. Det skal bli så godt å få byttet dette!

Hva så om vi ikke får opp gjerdet i år, vi har alltids neste år. Oppvask og klesvask derimot er noe som MÅ vaskes og jeg står ikke på hodet nedi innskjøen for å vaske klær og bestikk.  Nå får vi hvertfall noe som går ann å bruke og som forhåpentligvis vasker mye bedre. Det blir godt med noe helt nytt med garanti og som forhåpentligvis varer mange år!

Men nå skal jeg lage litt middag til meg og gubben. Han har kommet hjem og tiden går jo så fort. I dag skal jeg prøve ut noe helt nytt. Vis det fungerer og smaker godt så kommer det en liten oppdatering med bilder i løpet av dagen. Dette kommer til å bli veldig spennende.

Hvor ofte kjøper dere hvitevarer?

Har dere dem helt til dem er ubrukelig?

6 kommentarer

Siste innlegg