Litt tid for meg selv

Oi, klokka er bare ett og jeg har gått tur med hunden, trent 1 time og dusja. I tillegg til at jrg hentet salat og tomater fra hagen som jeg skal ha til tacoen i dag. Og plutselig, mens jeg skriver innlegget så kommer jeg på atjeg har glemt å spise frokost! Jeg har vært så opptatt av å få gått morgenturen med hunden og trene at jeg har helt glemt å spise. Det er ikke helt bra. Heldigvis har jeg drukket masse vann før, mens og etter jeg har trent så da har kroppen fungert greit. Jeg kjente det først nå når jeg hadde dusjet at jeg var sulten så da får jeg ta frem yoghurten så jeg får i meg litt næring. Eller så tenkte jeg egentlig bare å slappe helt av og ha en meg-dag. Planen var egentlig å dra på fjellet og telte med venninna mi, men hun måtte noe annet så da får jeg finne på noe. Så jeg tenkte at jeg har godt av en liten spa-dag. Ansiktsmaske og ansiktskrem, fotbad og fotkrem, farris, potetgull og tv. Det kommer til å bli en skikkelig herlig kveld! Men før jeg kan sette meg ned å gjøre noe av dette så må jeg rydde ut av oppvaskmaskinen, rydde stuebordet og lage middag. Kanskje også vaske litt tøy og sette på en oppvaskmaskin til. Så da er det vel bare til å sette i gang.

6 kommentarer

Siste innlegg