Hvor ble av den tiden?

Dagen i går var ikke helt god, men kl. 12 om natta så gikk vi faktisk en tur. Det ble bare en liten tundtur med hunden, men allikevel. Det var veldig godt å bevege seg etter det som skjedde. I dag må vi i butikken og få kjøpt inn litt forskjellig. Jeg håper jeg jeg orker å bake noe i dag. Jrg har så lyst på hjemmelagde småkaker eller noe sånt. Det blir hvertfall å se om jordbærene er modne nok til å plukkes i dag. Jeg tror det var 3 stk.

Eller så går nå dagene fremover og gubben gruer seg litt til å komme seg tilbake på jobb, men jeg tror nok at han syns det blir litt godt også. Jeg vet hvordan det er å gå hjemme hver dag og det er ikke noe gøy. Jeg tenkte jeg skulle kikkr litt på jobber som liggrr ute og få søkt på det som går ann. Jeg begynner å bli ganske lei av å aldri få en jobb, men man kan jo ikke gi opp!!

Bilde over ble tatt i går da vi gikk tur.

Jeg føler meg ikke helt i slaget, men alt i alt så tror jeg dette blir en fin dag. Med litt kykkeliky fra naboen sin hane, deilig temperatur ute og rn plan for dagen så skal nok denne dagen bli god. Og snart er bursdagen til mamma også. Wow som dette året har flydd av sted. Vi er faktisk i juni alt! Hvor ble av januar-mai? Men etter mamma sin bursdag så blir det ikke noe før søstra mi som har i august. Da har jeg lovet enhjørningkake så vi får se hvordan det går da. Med laktose og glutenallergi så er ikke det så lett, men det må jo gå på et vis. Har man lovet det så må man jo holde det. Ønsk meg lykke til!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg