Nydelig tre fra stuevinduet

Når det kommer til utsikten fra stuevinduet så er den virkelig fantastisk nå. Naboen har et helt nydelig tre med røde blader. Det er jo midt i landskapet når jeg ser ut av vinduet. Jeg elsker å se det treet. Det lyser opp og gjør så veldig mye ut av seg. Så jeg tenkte at jeg kunne ta frem kameraet og zoome inn på treet. Kanskje jeg kunne få noen bilder av det uten å måtte gå ut i gaten her og stå med et kamera inn til naboen. Så jeg tok det frem og knipset et par bilder igjennom vinduet og et par bilder i døråpningen. Slik ble bildene.

Jeg syns kameraet tar utrolig bra bilder og det fikk definitivt med den unike fargen og alt ved treet som jeg elsker. Også har bladene så nydelig fasong også. Så ja, dette treet gir meg veldig mye glede når jeg ser ut på det vakre landskapet. Hvorfor skulle det ikke? Det er jo så nydelig. Jeg skulle virkelig ønske at jeg hadde et slikt tre i min egen hage, men jeg har verken hage elle et tre. Så da får man nøye seg med å se på fra avstand.

Et er så mange nydelige trær med flotte farger nå om høsten, men dette er definitivt mitt favoritt tre i nabolaget. Det er også et veldig nydelig tre rett borti her som har helt mørke blader med et hint av lilla. Det er enormt og veldig vakkert. Jeg tror kanskje jeg liker disse like mye, men på hver sin måte. Det mørke treet har et helt annet utseende. Mørkt og mystisk. Dette treet lyser jo opp. Så de er vakre på hver sin måte og jeg elsker å se dem. Det mørke treet kan jeg ikke se fra vinduet, men det er rett borti her så jeg får jo sett det ganske ofte hvis jeg går turer f.eks.

Hvilke type trær liker du? Har du noen favoritter?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg