NÅ skal jeg klare det

I går måtte jeg rett og slett bare skru av alt. Og da følte jeg meg plutselig mye bedre. Bloggen har jo så klart aldri vært problemet. Jeg elsker å jobbe med bloggen og planlegge alt rundt den. Det bare ble litt mye å takle ellers. Så da la jeg mobilen og PCen langt vekk resten av dagen og gjorde heller noe som fikk meg i bedre humør.

Så hva skjedde egentlig etter at jeg la ned mobilen i går? Vel, det startet med at jeg så på Bloggerne. Når jeg begynte å bli rastløst så satt jeg på musikk og begynte å trene. Og jeg trente så sjukt hardt og lenge. Det føltes godt å få fokuset over på noe positivt og glemme alt og alle.

Jeg har jo vært hjemme alene i natt. Samboeren min dro jo til en kompis for å drikke og møte venner. Og det var egentlig helt greit. Hvertfall når jeg fikk trent ut alle tanker og den vonde følelsen jeg hadde sittet med hele dagen. Og etterpå fikk jeg tatt en skikkelig deilig dusj med facescrub, bodyscrub og bodycream kjente jeg meg mye bedre. Jeg hadde jo selvsagt foretrukket en lang skogstur, men det er jo noe jeg kan ta igjen. Ja, kanskje det blir en tur i dag eller i morgen.

Før noe som helst annet må jeg hvertfall få i meg litt frokost. Og det blir jo veldig spennende å se om jeg finner noe. For nå har jeg ikke banan til havregrøten og da er det ikke noe godt. Så lenge gikk det liksom. Forhåpentligvis får vi skaffet det på mandag. Også får jeg finne på noe annet nå. Kanskje jeg skal starte dagen med litt egg.

Dagen i dag må hvertfall bli bra for nå er jeg drittlei av å føle meg så langt nede og ha det så sinnsykt vondt inni meg at jeg ikke får puste. Også blir jeg så skuffa over meg selv for at det går utover bloggen som jeg har jobbet så utrolig hardt med. Så nå får jeg puste med magen og kun tenke på meg selv og hva som best for meg akkurat nå. Alt annet er ikke viktig i dag. For av og til må man tenke på seg selv og fokusere på at én selv skal ha det bra. Om jeg ikke har det bra selv så kan jeg ikke hjelpe noen rundt meg med å ha det bra heller.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

1 kommentar
    1. Du er dyktig så dette klarer du. Deilig med litt alenetid når man har en samboer som man kan stole på. Var en tur i skogen i dag tidlig mye blåbær. Utrolig fint i skogen nå om dagen, Tar sykkeltur tur i dag. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg