Kanskje ta det litt rolig?

I natt har jeg sett på film, jobbet med bloggen, spilt en runde med stigespill før samboeren gikk å la seg og nå har jeg fått satt på en klesvask. Med andre ord har det skjedd en del i natt så jeg har faktisk hatt enda en fin natt, men jeg får stadig spørsmål og tips når det kommer til mine søvnproblemer. Jeg vet jeg har sagt det før, men jeg skriver det igjen.

På grunn av depresjon og fibromyalgi så sliter jeg med søvn. Jeg kan ligge time etter time uten å få sove. Derfor er jeg våken til jeg faktisk føler meg trøtt. Jeg har også fått spørsmål om jeg ikke bare kan holde meg våken. Problemet er bare det at jeg klarer ikke holde meg våken frem til kvelden igjen. For når klokka blir 12:00 så er jeg så utmattet og trøtt at jeg sovner.

Jeg har egentlig bare akseptert at store deler av vinteren er sånn, men så fikser det seg alltid når sommeren kommer. Enda en grunn til å glede seg til sommeren.

Men da er det på tide å slutte og snakke om det og fokusere på hva som skjer i dag, nærmere bestemt hva som skjer i kveld. For etter at dette innlegget er skrivd så må jeg jo prøve å sove litt. Så hva er planlagt for denne dagen?

Siden jeg startet dagen med et innlegg om hobby så kan jeg jo sette meg ned med noe hobbygreier i kveld. Det ville vært deilig å bare slappe av med noe koselig. De siste dagene har gått i ett så det ville jo vært fint med en liten pause. Av og til kan det være lurt, men før noe annet trenger jeg litt søvn. Nå klarer jeg snart ikke holde øynene oppe. Så da sier jeg natta.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Mulig du har lest dette inne hos meg allerede, men akkurat det med søvnutfordringer – DER kjenner jeg meg sterkt igjen, ass!

      Og jeg har scrollet litt gjennom bloggen din nå. Rett og slett forfriskende at det fremdeles finnes unge mennesker som er såpass aktiv som jeg ser du har vært særlig i det siste, og som ikke enten bare driver en mer eller mindre ren annonse-blogg, eller en eller annen strikkeblogg xD Føler blogg.no har blitt mer og mer et sted for reklame og eldre mennesker de senere årene, så flott og se at det fremdeles eksisterer noen forfriskende unntak <3

      1. Tusen takk for en koselig tilbakemelding. 🙂 Ja, jeg gjør mitt beste for å ha en blogg som faktisk er spennende å lese. Hvem liker vel å lese om reklame hver dag? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg