En helt fantastisk dag

Frem til nå har det vært en veldig fin dag. Vi var nede i butikken og fikk kjøpt noen få ting som vi trengte. Bl.a prøver jeg å få i meg mer grønnsaker og spise sunnere, så jeg har kjøpt salat og sånt. I tillegg måtte jeg bare prøve Starbucks white chocolate mocha og den var amazing! Skulle ønske jeg kjøpte flere av den, men kanskje like greit at jeg ikke gjorde det. For jeg prøver som sagt å spise sunnere og da skal jeg kutte ned på sukker osv. Med andre ord er ikke denne drikken så veldig lurt å drikke så mye av, men det er lørdag og da kan man jo kose seg litt.

Utenom det så har jeg stått og sett på snøen som daler ned. Det har kommet helt vilt med snø de siste dagene og det gjør meg så utrolig glad. Kanskje jeg skal prøve å komme meg en liten tur ut og filme til youtube. For det er virkelig vakkert nå. La oss ta en liten titt på utsikten her.

Det er så fint med snø på trærne. Derfor tenker jeg det passer perfekt å ta en tur ut i dag. Jeg føler meg ganske bra i dag og tror faktisk i dag er den beste dagen å ta en slik tur. For hvis jeg ikke går ut i dag så tror jeg ikke det blir gjort på den stund. Det er andre ting som skjer fremover som vil gjøre at jeg ikke har ork til sånne ting på en stund (mest sannsynlig). Så det er altså planen for dagen. Etter det tror jeg faktisk at jeg bare slapper av foran tven.

Jeg har også fått sett en del på fuglene som var å spiste på fuglebrettet utenfor kjøkkenvinduet. Det er så koselig at huseieren har hengt opp mat til dem og fylle på ganske fort etter at dem har spist opp. Da gir det meg mye glede i hverdagen. For dem kommer ganske ofte på fuglebrettet for å fylle de små magene sine. De er kjempe søte, men nesten umulig å ta bilde av. Når jeg stod med kameraet mitt så hoppet de frem og tilbake og var borte nesten med en gang. Så det var ikke lett å ta bilde av dem, men jeg fikk et par. Bare se her.

Jeg elsker å ta tiden til å bare kikke på dem når de kommer på besøk i hagen. Dette gir meg veldig mye glede i hverdagen. Noen ganger er det både fem og seks småfugler på brettet som vil ha mat. Da står jeg helt stille i vinduet, prøver å ikke skremme dem bort. Så det bruker jeg dagene mine på for tiden. Hvertfall når jeg ikke orker så veldig mye annet. Uansett pleier jeg å stoppe ved vinduet av og til, selvom det bare er for 5 sekunder. De får meg alltid i godt humør.

Som dere kanskje har skjønt så har dagen min vært ganske fin til nå. Og det er jo mye igjen av dagen. Det er bare det at jeg har nesten ikke sovet om natta. Jeg våknet kl. 01:00 om natten og har vært våken siden. Så det er ikke akkurat en veldig normal døgnrytme for tiden. Heldigvis gjør det ikke noe fordi jeg har ikke noen planer uansett, men det hadde vært fint å fått den døgnrytmen tilbake på plass. Jeg har jo brukt en god del dager nå i mørket. For solen går jo veldig fort ned nå om vinteren og jeg har sovet den lille tiden den har vært oppe. Så jeg har kjent at jeg har blitt veldig deprimert av det. Derfor er det veldig fint å ha en slik dag som i dag hvor jeg kan nyte sollyset.

Vi får se hvordan resten av dagen blir og hva som skjer med den turen jeg har lyst til å ta. Faktisk tror jeg det ville vært veldig bra for hodet å komme seg litt ut nå. Også er det jo greit å få litt frisk luft. Det har det heller ikke blitt så mye av. Så ja, jeg får ta meg selv i nakken og komme meg ut.

Ikke glem å følge meg på youtube. Du finner linken under her sammen med Instagram og gruppa til bloggen. På youtube finner du mange fine naturvideoer og mye annet gøy. Det vil også komme masse spennende fremover. Jeg har bl.a planteoppdatering (veldig spennende denne gangen) og mye annet planlagt for dere som ønsker å følge med på det. Også er jeg veldig aktiv på instagram for dere som vil få med dere alt som skjer i mitt liv, stort og smått. Linkene finner du som sagt under her om det høres interessant ut.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Så fint at du har hatt en flott dag. Mye som frister men det er greit med en og kanskje en til men da blir det fort for mye. Er inne i en periode jeg kjøper mye frukt. Bedre det en marsipan som er på salg nå. Her blir det en gryterett i kveld med godt tilbehør. Ha en fin kveld.

      1. Ja, frukt er fint. Har ikke kjøpt noe særlig godt etter det nye året startet og har tenkt til å kutte ned drastisk. Så mye annet man kan kose seg med som kroppen blir glad for.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg