Nye innkjøp i dag

I dag ble det en tur vekk fra huset igjen. Jeg hadde litt penger i lommeboka og tok derfor en tur på senteret for tredje gang for å kjøpe et par ting. Planen var egentlig å finne noen flere bukser, men i stedenforble det en tights og en liten tur på Loco som nå er min nye favorittbutikk når det kommer til hår og hudpleie. Det er min aller første tur innom denne butikken. Jeg fikk et tips fra mitt kjære tantebarn og min svigerinne som hadde vært der å kjøpte hårkur. Tusen takk forresten for at dere sa det! Jeg trodde seriøst ikke det kunne bli så billig for slike ting så der fikk jeg meg en ny favoritt. Jeg gleder meg masse til å prøve alle produktene jeg nå har kjøpt. Jeg hadde 300,- å handle for og hadde faktisk igjen noen kroner da jeg gikk ut, 80,- for å være presis. Det syns jeg er utrolig moro. Når man kan handle diverse ting for så lite penger. Det blir nok testet et par av disse i morgen når jeg tar meg en dusj. Jeg må jo være ren og pen til min første arbeidsdag i min nye jobb. Dette blir spennende. Jeg håper jeg får et sunnere og mer glansfullt hår i løpet av en stund. I såfall blir jeg veldig glad! Jeg vet jo at håret mitt er ganske slitt og det er ikke noe mirakelkur, men en forbedring hadde gjort meg veldig glad. Her er hvertfall alt jeg fikk for 300,- på senteret.

Tightsen er kjøpt på H&M for 75,-

Nose pore stripes kostet 15,-
Scrub kostet 54,-
Disse gleder jeg meg ekstra til å prøve siden jeg sliter veldig med uren hud. Pannen min er veldig oljete og nesen er sykt mye dritt i porene.

Deep conditioner kostet 34,-
Shampoo kostet 18,-
Dette blir veldig spennende!

Også helt til slutt fant jeg 2 pk facial wipes som jeg er veldig spent på. 2 pk for 16,- er jo en veldig grei pris.

Så nå skal jeg gi hår og ansikt det de fortjener. Jeg skal ta bedre vare på både håret og ansiktet. Jeg kunne startet allerede i dag med å rense ansiktet med daily scrub, men jeg venter til i morgen. Nå vil jeg bare sove.

Vi har nemlig ikke bare vært på butikken, men også hos foreldrene til gubben. Der fikk han sjekket bremsene på bilen sin og byttet på den siden der det var dårlig. Planen var egentlig å hjelpe med noe bilgreier der nede, men det rakk vi ikke siden bikkja våres stod hjemme alene.

Når vi var hjemme igjen så ble det tv, godteri og brus. Skal vi danse er nå ferdig og jeg vil bare sove nå. Det har blitt mye ståing/gåing og stress i dag. Nå avsluttet vi dagen ganske rolig, men jeg kjenner at kroppen vil hvile i en seng under en god og varm dyne.

Men da vet dere hvorfor det ikke har vært noe blogging i dag før nå. Vi dro på formiddagen og jeg har ikke vært helt i form. Håper det går over før mandag. Hendene og armene verker en del. Jeg får ta det litt med ro i morgen tror jeg!

Hvordan har din dag vært?

Syns du også det var trist da Morten røk ut av skal vi danse?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg