Borte bra, men hjemme best!

Først og fremst tusen takk til mamma og søstern for en fin tur over fjellet. Det er så flott utsikt. Å kjøre over haglebu er noe av det beste jeg vet. Jeg og mamma snakker og har det skikkelig koselig. Det er fint å få litt tid sammen med mamma litt nå og da også.

Vi tok oss litt mat på den faste rasteplassen der oppe. Rundstykker og bris. Det var kjempe godt! Etter å ha spist oss mette så gikk turen videre til der vi skulle se etter multer. Desverre var det ikke noe multer å se. Vi brukte heller tiden på å plukke bringebær. Vi fant noen steder der det hang en del bringebær og fikk da plukket litt. Så ble det ikke multer denne gangen, men tomhendt dro vi ikke. Bare se på den fangsten.

Her blir det snacks til kvelden.

Bare det å dra på tur er jo fint i seg selv så bringebærene ble jo en bonus.

Jeg ble kjørt hjem og mamma fikk se hvordan det har blitt her, fikk med seg noen små tomater og hilste på Oliver før hun og søstern dro hjemover. Nå skal jeg slappe litt av på sofaen og nyte en bixit havrelunsj som mamma kjøpte til turen *ops* glemte den! Vel, da har jeg noe godt å spise da.

Hva skal dere bruke kvelden på?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg