Noen tanker fra meg

Siden gubben ikke fant vepsen på soverommet i går så har vi sovet i stua. Han er jo veldig allergisk så den sjansen tok han heldigvis ikke! Jeg kan ikke si jeg har sovet så veldig godt, men jeg har i det minste ikke vondt i dag og da skal jeg være fornøyd. Det er meldt strålende sol i dag så jeg håper den kommer. Akkurat nå er det overskyet, men så skal det jo sies at klokka ikke er mer enn halv 8. Jeg håper dette blir en fin dag. Det eneste som er litt kjipt er at vi ikke har fått kommet noe lengre med uteplassen og i dag kan vi ikke siden det er søndag og man skal ikke bråke. Jeg syns egentlig det med at man ikke kan bruke elektrisk verktøy på søndager er bare tull. Kunne heller vært at man kunne brukt det mellom kl. 12 og kl.18. For hvor mange kristne er det egentlig og hvor mange bryr seg egentlig om naboen lager støy mellom de klokkeslettene på en søndag? Det er jo en helt vanlig dag som alle andre dager. Og søndager er jo som regel da folk har tid til å gjøre noe. Dette er bare så frustrerende. Vel, det er nå min mening. Hva syns dere? Er det verre å starte hekkesaksa enn at barna står i hagen og hyler til hverandre??

2 kommentarer
    1. Litt godt at det er én dag i uka hvor det er helt rolig. Det blir en tvungen pause, som kanskje mange trenger.
      Skjønner selvsagt hva du mener, det er greit å få ting gjort når man har hele dagen til det, framfor å skulle utføre nok en jobb etter en lang arbeidsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg