Youtube: Kristiansand 2021

Ferien er kanskje over for denne gang, men den fortsetter litt til på youtubekanalen min. For i dag fikk jeg lastet opp videoen fra Kristiansand. Så nå kan du få se litt fra vår ferie, om du ønsker det. Og flere videoer finner du på kanalen min. Link til youtubekanalen finner du under her, sammen med andre linker.

Denne turen var utrolig flott. Vi hadde det veldig fint sammen og fikk oppleve veldig mye på denne helgen. Det ble ikke like mye filming som jeg hadde håpet på, men jeg fikk hvertfall filmet noe. Denne turen var jo den aller første jeg har filmet hvor jeg har hatt noen andre med meg og det var jo litt mer stress enn jeg hadde trodd. For jeg viser jo veldig når jeg filmer og bruker lang tid for å få en bra video. Så når jeg hadde med samboeren så måtte jeg jo tenke litt på at han også var med. Derfor er det ikke så lang video, men det blir bedre. Dette er bare noe jeg må jobbe med. Nå kan vi se det jeg fikk filmet. Så håper jeg dere syns det ble bra allikevel.

Fortell meg gjerne hva du syns.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg