Youtube: Høstfarger

En ny youtubevideo har blitt lagt ut og i dag viser jeg dere alle de flotte fargene i naturen. Jeg syns det er blitt så vakkert ute. Litt kjølig, men det får man jo tåle. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær. Så I dag tok jeg på meg en lang genser og gikk innover i skogen. Det var så koselig og jeg fikk se så mye flott natur. Så her er dagens tur i en ny youtubevideo.

Og hvis du vil se mer fra meg på youtube så finner du linken til youtubekanalen min under her. Abonner og trykk på bjella så får du varsel neste gang det kommer en video fra med. Du kan også se alle videoene jeg har lagt ut tidligere om du ønsker det.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg