Yatzy og depresjon

Noen ganger sliter jeg veldig med depresjon og i dag har vært en av de dagene. Spesielt denne kvelden har jeg slitt veldig med å holde humøret oppe. Da prøver jeg å bare legge meg ned og puste med magen. Jeg prøver å tenke på noe positivt, men det krever en del konsentrasjon og med hodepine har ikke det vært så veldig lett.

Det går helt greit, men det er ikke akkurat så veldig gøy å få disse dagene oppå alt annet som har skjedd. Forhåpentligvis blir det bedre i morgen. Når det kommer til hodepinen så har den faktisk vært mye lettere i dag så jeg håper og tror at morgendagen kommer med solskinn og godt humør.

Hvis jeg føler meg mye bedre i morgen så skal jeg hvertfall lage en utrolig god middag. Jeg har allerede tatt opp kyllingfilet så da får vi se om jeg orker å lage noe fancy eller om jeg er nødt til å bare slenge sammen noe helt enkelt. Krysser fingrene for at jeg får lagd det jeg har planlagt.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å sove, men for å klare det så må jeg være trøtt og det er jeg ikke. Så da blir jeg vel bare liggende her frem til jeg får sove. Kvelden i dag har vært både bra og dårlig. Jeg og samboeren min har sittet å spilt litt yatzy. Når vi satt å spilte så gikk det helt greit. Det beste man kan gjøre når depresjonen tar tak er å distrahere seg, men så er det å ha ork til å gjøre noe da. Så når vi var ferdig å spille så gikk det veldig fort ned igjen. Derfor håper jeg at morgendagen vil bli en god dag.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg