Venner på besøk

I går tok jeg og samboeren en liten rundtur. Det er godt å komme seg litt ut av huset selvom det bare er for 15-20 minutter. Bare det å nyte frisk luft og naturen sammen kan hjelpe ganske mye på humøret. Det har jo ikke vært så enkelt for han de siste dagene så kanskje greit å få tankene over på noe annet.

Når vi gikk runden så traff vi på to små jenter som hadde lagd seg en liten bod. De solgte muffins og saft, så samboeren min kjøpte en muffin av dem.

De var jo så søte der de satt. Desverre hadde ikke jeg matlyst og klarte ikke å få ned noe akkurat da, men vi hjalp dem hvertfall med 10,- og det er jo noe. Jeg håper jo så klart de fikk solgt mer enn bare den ene muffinsen. For det kan jo hende dem skulle spare penger til sommerferie eller noe sånt.

I dag blir det en litt annerledes dag. Samboeren min ville be sammen noen venner hit så da blir det fult hus her. Jeg håper jeg orker å være sammen med dem helt til dem reiser, men i natt hadde jeg det ikke helt bra. Jeg har så vidt sovet noe og jeg har hatt et ganske stort angst anfall. Det betyr jo egentlig i hovedsak at jeg er ganske sliten i dag, men det er jo allikevel koselig med besøk. Det er også veldig godt for samboeren min å faktisk kunne ha folk rundt seg nå. Så da er det bare å vente i spenning og se hvordan denne dagen går for min del. Jeg håper uansett at dem koser seg masse sammen. Det er jo ikke ofte han har hatt besøk her så det er uansett på tide, syns hvertfall jeg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg