Utsikt, huset, planer og tanker

Når det ikke skjer så mye her så er det ikke alltid så moro å blogge. Det blir mye av det samme så jeg har valgt å blogge når jeg først har noe på hjertet eller har gjort noe. I går gikk jeg en tur og det var rett og slett helt fantastisk ute. Jeg tok derfor frem mobilen min og begynte å knipse noen bilder. Lyset var helt perfekt og jeg fikk noen veldig fine bilder som jeg gjerne vil dele med dere. Naturen er jo veldig vakker selvom snøen har tatt over for fult. Jeg dagdrømmer om sommer og varme, men kan ikke klage på utsikten her nå. Det er som et postkort. Rett og slett nydelig å kunne få se ut av vinduet med så mye fin utsikt. Jeg føler meg ganske heldig som har fått et så fint sted å bo. Jeg kan ikke tenke meg et bedre sted akkurat nå. Vel, det hadde sikkert vært fint å vært et varmere sted og kjent solens varme på huden, men utsikten her er allikevel så faktastisk. Det er avslappende og stille, akkurat sånn jeg liker det. Vi har vært ganske heldige som har fått vårt eget hus med så flott beliggenhet.

 

Jeg har tenkt at kanskje en dag så flytter vi, men hvordan kan vi forlate så flott utsikt? Det hadde vært vanskelig å ta farvel med dette stedet så vi kommer nok til å bo her i mange år til. Hver gang jeg går en tur så er det som å se det hele for første gang. Vi har så mange planer for hagen og huset. Vi kan ikke flytte! Dette er det første stedet jeg virkelig har trivdes 110%. Så hvorfor snakker jeg om flytting? Jo fordi gubben har en lang vei til jobb og det ville blitt mye billigere å bo nærmere, men å gi slipp på dette huset er noe verken jeg eller gubben har lyst til. Jeg tror nok vi kommer til å bo her så lenge det er mulig! For hvordan kan man gi slipp? Nei, her vil vi bo og her skal vi bo selvom tanken ligger der på grunn av økonomien. Vi får vel bare håpe at ting ordner seg og at vi kan leve lykkelig alle våre dager i dette huset. Vi har gjort så mye her og virkelig fått det fint. Vi har stått på og pusset opp, gjort hagen fin og har så mange planer for fremtiden. Dette huset føles hjemme og jeg tror ikke det finnes noe annet der ute som vil gi oss denne følelsen som dette huset og dette nabolaget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg