Tur og flere kongler

I dag var det så vakkert ute så jeg hadde lyst til å gå en tur. Og siden vi allikevel var på tur så kunne vi jo gå i skogen for å se om vi fant flere kongler. Denne gangen ble også den siste turen i skogen fordi det nærmer seg vinter, det er vått i skogen og jeg tror vi har plukket alle konglene som lå på stien. Det er så klart mange kongler lengre inn i skogen og helt sikkert rundt trærne, men jeg vil ikke gå i lyng og jeg orker ikke gå langt inni skogen. Så da ble dette den siste turen i skogen for å lete etter kongler og mose. Jeg tror uansett jeg nå har det jeg trenger for vinterens prosjekt.

Når jeg kom hjem så var jeg så utrolig sliten at jeg bare falt om på sofaen. Derfor har jeg ikke fått vasket konglene jeg fant. Dere skal få se “fangsten” når jeg bare har fått vasket dem. i mellomtiden så kan vi jo ta en titt på bildene jeg tok på turen jeg og samboeren min var på. For det er faktisk en utrolig flott dag i dag og det syns på bildene. Her kommer et lite bildedryss fra turen vi var på.

Som dere ser så var det vått på bakken og det var veldig mye vann i de små bekkene. Faktisk rant det små bekker på steder jeg ikke har sett vann før. Så det var greit med vann i skogen i dag. Kanskje ikke så rart siden det har smeltet en del snø. Koselig var det uansett og jeg ble ikke våt på beina så da går det jo greit. Turen i seg selv var litt slitsom, men det som kroppen dro meg ned på tok jeg igjen med godt humør. Det var så gøy og utrolig koselig å komme seg ut sammen med samboeren. Han syns ikke det var like gøy å plukke kongler, men han var allikevel med og det er noe jeg virkelig setter pris på.

Resten av dagen tenkte jeg å sitte her og få skriv et par innlegg, slappe av og bare nyte resten av dagen foran tven. Foreløpig har jeg ikke fått sett på noen film, men jeg tror jeg skal prøve å finne en film jeg kan se i løpet av kvelden hvertfall. Så blir det mat etter hvert, men først må jeg få tilbake litt energi. Hvertfall hvis jeg skal lage pizza. Vi får se hva det blir til. Akkurat nå vil jeg egentlig bare legge meg ned og sove, så sliten er jeg. Det er noe jeg ikke kan fordi jeg har så mye jobb å gjøre med bloggen. Når jeg først kommer i gang så er det egentlig gjort på et øyeblikk. Så jeg får gjøre litt jobb nå også får jeg slappe av etterpå.

I løpet av dagen skal dere hvertfall få se rosene og konglene som jeg har lovet. Bildene av rosene er tatt så da er det egentlig bare å få skrivd innlegget og få det ut på bloggen. Konglene derimot må jo vaskes så det er jo litt mer styr, men jeg skal prøve å få gjort det i løpet av dagen. Det er bare så mye jobb og det krever en del energi så da må jeg slappe litt av først. Nå har dere hvertfall fått sett bilder fra turen jeg og samboeren min har vært på. Er det ikke flott? Jeg elsker naturen og særlig skogen.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg