Tegnet Toxic Tears

Som jeg tenkte meg så klarte jeg ikke legge fra meg tegneblokka lenge. Det vil si at jeg faktisk ble ferdig med tegningen av Kaya Lili (Toxic Tears). Så ja, jeg har vært våken i hele natt og tegnet. Samtidig har en av Jake Munro sine streamer stått på. Det er en 12 timers stream og jeg har faktisk sett 7 timer av den. Kanskje på tide å gå og legge seg snart, men først vil jeg vise dere tegningen av Toxic Tears.

Ja, på første bilde ser dere altså min siste tegning og siste bilde er da av dem begge to. Jeg må si at jeg er ganske fornøyd. Særlig når jeg fikk på de små, hvite detaljene på piercingene hennes og i øynene. Så nå som dem begge to har blitt tegnet ferdig og jeg er fornøyd så tenkte jeg å ta en liten pause. Om det blir dager, uker eller måneder før jeg tegner igjen vet jeg ikke. Først må jeg jo finne ut hva jeg vil tegne. Mulig jeg tegner dem flere ganger fordi dem har utrolig mange fine stiler som kunne vært gøy og utfordrende å tegne, men akkurat nå er jeg ganske sliten av å tegne. Det krever utrolig mye, særlig når man ikke har et skikkelig sted å sitte.

De ble hvertfall bra og jeg er utrolig fornøyd. Det kunne gått mye verre for å si det sånn, men det ble 2 tegninger jeg er ganske fornøyd med og kommer til å ta vare på.

Nå tenkte jeg å prøve og få meg litt søvn siden jeg har vært våken i over 24 timer.

Fortell meg gjerne hva du syns om tegningene.

Følg bloggen på facebook HER for å få med deg mer hobbyrelaterte innlegg og mye annet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg