Store nyheter!

Da var det allerede 1. Desember og selvfølgelig ble det skikkelig julestemning hos meg i år også. Det er ikke helt ferdig og det kommer til å ta en god stund før alt er på plass, men når vi har kommet så langt (jeg og venninna mi) så skal jeg vise dere hvordan det har blitt.

Først vil jeg dele en stor nyhet. For det ble nemlig sånn at vi var nødt til å flytte fordi psyken min ikke orket mer. Jeg kommer ikke til å si noe om hvorfor fordi det passer seg ikke på nettet, men jeg kan si at jeg ikke trivdes i det hele tatt. Så nå har vi funnet oss en enebolig som vi leier. Her håper jeg vi kan bli værende en god stund.

Akkurat nå lever vi i esker, men ting begynner å komme seg allerede. Vi brukte 2 fulle dager på å få alle tingene ut fra forrige stedet og inn hit, med god hjelp fra flotte mennesker. Uten dem hadde vi ikke klart dette.

Så da får det bare være sånn at vi spiser mat fra papptallerkener og bruker pappesker som bord frem til alt er på plass. For vi eier ikke bord og stoler/sofa. Dette må vi jo hente hvis vi finner noe på finn. Så dag har jeg brukt pausene mine til å kikke på finn etter møbler. Resten av tiden har gått til å bære esker/kasser og rydde inn i skaper. Det er nok å gjøre når man flytter.

Og i dag var det jo første luke i adventskalenderen. Jeg har jo verdens beste kjæreste som har lagd en stor kalender til meg. Ja, den tar så mye plass at jeg satt alle pakkene under juletreet.

I dagens pakke fant jeg denne:

Denne koppen syns jeg er så søt. Og nå som første pakke er åpnet så er jeg jo ekstra spent på hva som gjemmer seg i neste. Er du like spent som meg? Da burde du følge med på bloggen min. Jeg kommer til å legge ut hver dag frem til julaften.

2 kommentarer
    1. Herlig og jeg håper dere trives i deres nye hjem. Bra med slike gaver i en slik kalender. Det er mye mas med flytting og tungvint når man må bo i pappesker. Men det blir godt når alle brikker finner sin plass.. Kos deg. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg