Som et julekort

Selvom kroppen min begynner å verke i kulden så er denne vinteren utrolig vakker. Så jeg både elsker og hater den. Jeg skulle ønske jeg bare kunne nyte hver dag ute i dette flotte landskapet. Det er jo et så vakkert syn. Derfor tar jeg med meg kameraet mitt ut og tar mange nydelige bilder for å ha noe å se på når jeg sitter inne og ikke kan gå ut. Sånne dager som i dag, hvor værappen på mobilen min viser -15°c. Jeg tar derfor turen ut når solen skinner og det er varmere ute. Så jeg er veldig glad for at jeg har klart å snu døgnet akkurat nok til at jeg kan få med meg dagslyset igjen. For det var jo en tid jeg sov hele dagen og var våken hele natten. Heldigvis er det ikke sånn lengre, men jeg kan fortsatt ikke gå ut når det er så kaldt. Så da tar jeg frem pcen og ser på alle de fine bildene jeg har tatt med kameraet mitt. Og siden jeg ikke har delt alle bildene på bloggen tidligere så tenkte jeg vi kunne se på flere bilder i dag. La oss se på bildene sammen og finne gleden i det vakre naturen har å by på, den fantastiske utsikten. Med litt hjelp fra 63x zoom på kameraet så er det utrolig hvor mye mer man får se.

Gjerdrum er et nydelig sted. Jeg trives utrolig godt her og med den utsikten så er det som en drøm. Det er synd jeg ikke kan bruke naturen så mye på vinteren. Om jeg kunne gjort det så ville jeg kjøpt ski og gått lange turer inn i skogen for der er det nok helt nydelig nå. Faktisk er det noe jeg har drømt om i mange år. Jeg har lyst til å gå en lang tur langt inni skogen. Ha smurt med meg niste og bare sitte ute i naturen, i stillheten og nyte kakao og en skive med brunost. Dessverre har det ikke blitt sånn og hver vinter blir bare verre og verre så jeg får heller drømme meg bort i de fine vinterbildene mine. Så får jeg heller lage meg en kopp kakao, sette meg under teppet og nyte dagene inne i stua frem til våren. For når våren kommer så spretter jeg opp og flyr ut på eventyr igjen. Det er alltid noe jeg savner om vinteren. Jeg vil ikke sitte inne i stua, men jeg må.

Vel, jeg har alltids noe å gjøre enten det er baking, hobby eller noe annet spennende som får tiden til å gå, men ingenting kan sammenlignes med en vakker tur ut i naturen. Så disse bildene er spesielt til alle dere som ikke kommer dere ut i naturen, men elsker å se dens skjønnhet. Håper bildene gir dere litt glede i dag. Og hvis du vil se mer kan du følge bloggen på facebook HER så går du ikke glipp av alle naturbildene fremover.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg