Skjært ut gresskar

I dag har vi hatt det så utrolig gøy med å skjære ut fjes på gresskarene. Det var mye jobb og tiden gikk, men det gjorde ingenting. Vi har hatt en kreativ dag sammen i dag og han syns det var kjempe gøy å gjøre dette sammen med meg. Det er så godt å ha en mann som kan sette seg ned å gjøre sånne morsomme ting med meg. Jeg elsker det og han var så utrolig flink. Gresskaret hans ble kjempe kult! Og han som sier at han ikke er flink til noe. For noe tull! Så la oss se på gresskarene vi har lagd.

Det til venstre er mitt og det til høyre er samboeren min sitt. Jeg syns virkelig han gjorde en utrolig bra jobb. Dette er også første gangen han gjør dette så det er ganske imponerende, men det aller viktigste er jo at han syntes det var gøy.

Etter å ha tatt med gresskarene utenfor leiligheten så fant vi ut at de liksågodt kunne stå der. De står ikke i veien for noen og de står under tak så da gjør det jo ikke noe.

Som dere ser så er det kun 2 gresskar og jeg kjøpte jo 3, men ryggen min er så ødelagt at jeg tror det gresskaret må bli brukt til å lage suppe eller noe sånt fordi jeg orker ikke en runde til med det der. Det er ganske tungt å skjære i et gresskar så hendene mine er ganske såre. Også tror jeg ikke ryggen min overlever en runde til.

Så da får jeg finne noen oppskrifter der jeg kan bruke gresskar. Og når det kommer til frøene så er jeg faktisk ikke helt sikker på om jeg kommer til å bruke dem fordi dem var ganske store og den gjørma er noe jeg ikke orker å holde på med i dag. Kanskje jeg prøver ut de som er i det siste gresskaret, men dette går nok i søpla. Jeg har jo kjøttboller å lage også.

Nå er ryggen min så vondt at jeg vet ikke om jeg orker noe i det hele tatt. Jeg tror jeg bare må slenge meg ned og slappe av i ryggen et par timer også får vi se hvordan kroppen føler seg etterpå. Det har absolutt vært verdt ryggvondt da. Jeg har hatt en utrolig fin dag i dag.

Hva syns du om gresskarene?

Facebook HER

Instagram hobby HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg