Shopping og baking

I dag har jeg gjort noe skikkelig gøy. Jeg har bakt og jeg gleder meg til dere får se det. Første halloween inspirerte baksten. Og denne ble jeg skikkelig fornøyd med. Nå gleder jeg meg til å lage enda mer og finne enda mer inspirasjon på nettet til å lage andre ting også. For dette var ekstra moro å gjøre. Så da har jeg faktisk den første oppskriften for oktober klar og mer skal det bli. Nå som jeg har fått en liten smakebit av hvor gøy dette faktisk er så kommer jeg til å lage mye mer i ukene fremover.

Etter å ha spist middag så ble det en liten tur ut i butikken. Og denne gangen var det ikke bare ut i matbutikken. Jeg måtte nemlig innom Nille i dag for å kjøpe noen ting til halloween. Så nå har jeg stearinlys som passer til oktober, men også til min stil her hjemme generelt. Dette vil komme opp i løpet av helgen. Frem til da ble det lagt i boksen med resten. Utenom lys så fikk jeg tak i noen former, som pepperkakeformer, bare til halloween. Synd dem ikke hadde noe særlig utvalg på Nille enda, men jeg håper de får inn noe etterhvert for jeg har virkelig lyst til å finne noe mer pynt eller kanskje noe til kjøkkenet. Akkurat nå får dette holde. Jeg har hvertfall det viktigste for nå.

Nå som vi endelig er hjemme igjen så tenker jeg å bare slappe av. Det har vært en lang dag og jeg kjenner at kroppen min begynner å bli sliten. For når jeg skal bake nå så prøver jeg å få tatt oppvasken med en gang og det tar på kroppen. I tillegg til vasking av benken og den turen til senteret. Jeg er så sliten at jeg kommer til å sitte en stund i sofaen og se på tv. Nå har jeg kommet over en skikkelig bra serie som passer perfekt nå. Så da kommer jeg nok til å bruke ganske mye tid til å se den og kanskje lese litt i boka om jeg orker det etterhvert. Jeg kjenner bare at kroppen min er ganske klar for en pause nå.

I morgen tenkte jeg å jobbe litt eller planlegge for diverse ting som skjer fremover. Kanskje jeg finner noen flere idéer til baking eller kanskje noe pynt som jeg kan lage. Utenom det så vil jeg komme med en oppskrift på bloggen i morgen. Så det er jo litt som skjer i morgen også, men ikke like mye som i dag. Etter å ha vært i butikken så pleier jeg alltid å trenge litt tid på å komme meg. Og hvis jeg skal få filmet video i helgen så må jeg ikke slite meg ut. Derfor blir det nok en veldig mye roligere dag, men det betyr jo ikke at den ikke kan bli fylt med mye. Jeg kan jo virkelig jobbe mye og finne masse inspirasjon i løpet av morgendagen. Jeg håper hvertfall det fordi det er et par dager i oktober som jeg ikke har noe oppskrifter til ennå. Som dere sikkert har lagt merke til så kommer jeg med 3 oppskrifter i uken og alle disse dagene må jo da fylles med spesielle oppskrifter. Derfor håper jeg å finne noe skikkelig spennende og gøy til resten av dagene som mangler i oktober.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg