Så mye fint i kalenderen

Nå som vi endelig har fått internett på plass blir det lettere å blogge oftere fremover. Og det er bra for her er det virkelig mye å snakke om, men først tenkte jeg vi kunne se litt på gavene fra adventskalenderen min.

Dette har jeg fått i pakkene hittil:

At hun klarer å finne så mange bra gaver skjønner jeg ikke. Hun har virkelig gjort en utrolig god jobb med denne adventskalenderen. Jeg gleder meg til å åpne pakke nr. 10. Hittil har jeg elsket alle gavene og jeg er helt sikker på at jeg kommer til å elske resten også. Den gir meg så mye glede i hverdagen. Jeg er virkelig heldig som har ei så utrolig snill og god jente.

Fremover nå skal jeg prøve å komme med et innlegg til dere hver dag sånn at dere kan se hva jeg har fått. Også skjer det jo en del ting her, med nytt hjem og alt sånt. Så det er bare å følge med så får dere se.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg