På eventyr i boka igjen

I går endte det med hodepine, utmattelse og full pakke, men det var også flere episoder med Lucifer sammen med samboeren min. Så selvom jeg følte meg sliten så hadde jeg en veldig fin kveld allikevel.

I dag har jeg en oppgave og det er å ta bilde av alle plantene til morgendagens oppdatering. Jeg tar alltid bildene en dag i forveien sånn at jeg har det klart. Også pleier jo innlegget å komme ganske tidlig og da har det ikke vært sol ute. Med andre ord har bildene blitt veldig mørke når jeg har glemt å ta dem dagen før. Så jeg har derfor gjort det til en vane å ta bildene på torsdager. Og det er altså planen for I dag. Lengre har jeg ikke kommet.

Jeg er jo ikke helt frisk så det er begrenset hvor mye jeg orker og bør gjøre. Jo mer bevegelse man er i på dagtid, jo mer hoster man på kveldstid. Derfor tror jeg at jeg heller skal lese i boka fordi det fikk jeg ikke gjort i går. Etter dusj og alt det der så hadde jeg ikke så mye energi igjen. Hvertfall ikke til å lese, men i dag kan jeg gjøre det. Så da blir det å ta bildene og så slenger jeg meg på sofaen med boka. Som jeg gleder meg til å kunne sette meg ut med en bok i stedenfor, men da må jeg bli frisk først. Og da kommer jeg nok til å sitte ute hele tiden og bare nyte den friske luften, solen og alle de klumsete humlene som arbeider i hagen.

I dag blir det dessverre ikke hagekos, men stolen som samboeren min har bestilt skulle komme i dag. Så da er hvertfall alt klart til jeg er helt frisk. Og som vanlig kan jeg nesten ikke vente med å komme meg ut i solen igjen. Dere ser jo på bildet over hvor nydelig det faktisk er ute nå. Jeg skulle ønske jeg bare kunne tatt meg en tur i skogen. Istedenfor får jeg gjøre noe annet koselig, som å lese den boka. Og når den etterhvert er lest ut så har jeg mange andre bøker å lese. Så det er alltids noe å gjøre. I tillegg har jeg jo mange ansiktsmasker å bruke. Med andre ord har jeg nok å finne på frem til jeg blir frisk. For da kommer jeg til å fly like fort ut av døra som Sonic for å komme meg ut i skogen.

Hva er planene dine for denne flotte torsdagen?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg