På besøk hos familien

Jeg har fått sovet ut og er klar for en ny dag. Når man ikke er vant til å dra så langt og være med andre så blir man veldig fort sliten, men hva gjør vel det når man har hatt det så koselig. Gårsdagen var kjempe fin og jeg skulle ønske vi kunne bli der mye lengre. Samboeren min fikk møte pappa for første gang og de kom veldig godt overens. Ellers satt vi sammen med søstra og svigerinna mi. Det var en rolig og flott dag. Vi hadde det rett og slett kjempe fint sammen. Og midtpunktet var så klart Tyson. Tante sin go’gutt. Verdens snilleste rottweiler.

Jeg velger å ikke legge ut noen bilder av familien her, men Tyson må man jo vise frem. Han var så god og skulle ha kos hele tiden. Selvfølgelig fikk han også det. Det er så koselig å besøke Tyson. Han er alltid så glad for besøk og elsker oppmerksomheten.

Vi ble også sittende å spise frokost sammen når vi kom dit og det var så hyggelig. Når man kommer på besøk dit så føler man seg alltid så velkommen og hjemme. Det er mennesker man ikke har lyst til å dra fra, men alle gode dager har en slutt.

Så etter at vi hadde fått hade til alle sammen og pappa hadde tatt et par gruppebilder av oss “ungene”, gikk turen videre til mamma. Også måtte jo noen kjøre hjem søstra mi. Vi ble hos mamma en liten stund, men det tar jo en stund å kjøre hjem så det ble bare en liten svipptur innom. Og i dag har mamma bursdag. Gratulerer så mye med dagen til henne som er hele grunnen til at jeg lever og hadde en trygg barndom. Skulle ønske jeg kunne kommet på besøk med kake. Vi fikk i det minste snakket litt sammen i går.

Det var så godt å se alle sammen igjen. Jeg savner dem allerede. Heldigvis er det mye enklere å komme seg på besøk nå som vi har bil. Og siden jeg har bakt så mye i det siste måtte jeg jo ha med litt til alle sammen. Så det ble muffins og makroner opp til brodern, også fikk mamma en loff. Som betyr at det er mer plass og mulighet for å bake mer. Pluss at det var veldig fint å kunne komme med noe som alle sammen kunne kose seg med. Det ble tatt godt i mot hvertfall. Så det blir ikke siste gang jeg gjør. Det er jo mye koseligere å gi bort enn å bare sitte her og spise selv.

Ja, slik var altså min søndag med familien min. Kjøreturen til brodern var et mareritt, men så fort vi parkerte bilen så ble det borte. Turen hjem fra mamma var også veldig vanskelig, men da bestemte nakken og hodet seg for å gjøre det vanskelig. Jeg måtte også veldig på do og var sikker på at jeg kom til å tisse på meg. Heldigvis fant vi en bensinstasjon så det gikk bra. Og når vi var hjemme igjen så begynte Jake med en live stream som jeg ikke husker noe av og som jeg sikkert sovnet fra. Også har jeg sovet til nå. Så får vi se hva dagen i dag byr på…

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

 

2 kommentarer
    1. Bra at du hadde en fin søndag. For min del ble det en togtur som resulterte i at jeg ikke rakk neste tog og måtte gjøre retur. Men av og til går ting på tverke. Nå blir det mat snart her og ditto rydding. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg