Overraskelse til 30 åringen

I går hadde jeg det så morsomt! Jeg må innrømme at jeg hadde gruet meg masse til å være med mange ukjente mennesker, men det var helt topp! Familien til svigerinna mi var jo bare verdens herligste gjeng og vi kosa oss masse. Det var nemlig en lang planlagt overraskelsesfest for brodern som nå har blitt 30 år. Reaksjonen hans når han kom inn døra med kompisen sin når vi stod samlet alle sammen var det beste ved alt. Dette fortjente han til de grader og han ble så rørt. Når jeg så reaksjonen hans så holdt jeg på å gråte selv. Jeg må si jeg er mektig imponert av svigerinna mi og moren som har stått på skikkelig og fått til så mye. Det var rett og slett helt fantastisk. Alle kosa seg og det var topp stemning. Jeg dro ned dit med mamma, men jeg ble igjen etter at hun hadde dratt fordi jeg hadde det så fint med alle disse menneskene. Jeg ble derfor med brodern og svigerinna mi hjem til dem og vi var vel i seng og sovna kl.03.30.

Slenger med et bilde av bursdagsbarnet som forsyner seg med kake. 

I dag våknet jeg senere enn vanlig og det var veldig deilig med litt søvn. Jeg har jo slitt en del, men nå føler jeg meg mer opplagt. Vi var å kjøpte ferske rundstykker og satt sammen ogspiste frokost. Det var utrolig hyggelig. Så til alle dere flotte mennesker som gjorde disse 2 dagene helt fantastisk må jeg bare si tusen takk. Det går ikke ann å beskrive hvor takknemlig og glad jeg ble av å møte dere. Dere er en så flott gjeng og dere var så støttende og snille at jeg nesten begynte å gråte. Jeg er så glad for at jeg turte å komme.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg