Ny header

Jeg tenkte det var på tide med en ny header. Etter mye frem og tilbake så valgte jeg å fjerne det gamle bildet fra Sälen og sette opp et helt nytt bilde. Jeg har også fjernet teksten over bildet og heller satt på tekst på selve bildet. Det er verken detaljert eller profesjonelt og det er nøyaktig slik jeg ønsker å ha det. Jeg vil ikke ha et perfeksjonert bilde av meg eller noe sånt. For fokuset skal ikke ligge på headeren. Uansett valgte jeg å bytte fordi forandring fryder. Nå har jeg latt det bildet stå der ganske lenge så nå kan den nye headeren få skinne i stedenfor. Jeg er egentlig ganske fornøyd med den enkle headeren. Bildet har jeg tatt selv og jeg har også satt på teksten selv. Grunnen til at jeg ikke vil ha glitter og glam på headeren min slik som mange toppblogger har er fordi jeg er ikke sånn. Jeg liker det enkelt og jeg har ikke lyst til å ha bilde av meg selv så alle kan se det hver gang de kommer inn. Natur og blomsterbilder er mer meg. Denne headeren viser frem bloggen nøyaktig hvordan jeg ønsker.

Dette var bildet jeg brukte. Helt enkelt og ryddig. Er det noe jeg ikke bruker veldig mye tid og energi på så er det utseendet til bloggen. Det kan komme en tid der jeg vil ha bilde av meg selv og sette sammen en bedre header, men akkurat nå er jeg fornøyd med denne helt enkle looken. For det er jo ikke headeren som er det viktigste her. Det aller viktigste for meg er å ha en blogg med godt innhold. Hva andre gjør får være opp til dem, men jeg trenger jo ikke være som alle andre. Derfor valgte jeg en helt enkel og fin header for denne gang. Det blir nok lenge til jeg bytter igjen.

Planen var egentlig å ha et vinterbilde, men så tenkte jeg over det og fant ut at det blir helt feil for meg. Det er kanskje vinter og jeg poster kanskje mye fint, men det passer ikke meg. Jeg er ikke akkurat den som trives best i vinter og snø. Selvom jeg skulle ønske det så passer ikke jeg og vinter sammen. Så det å sette opp et vinterbilde til å representere min blogg fant jeg ut at ikke passer. Så da gikk jeg heller for en av de nydelige blomstene i blomsterbuketten jeg fikk av en i nabolaget. Det er slik jeg ønsker at bloggen min skal vises. Et tegn på at det finnes gode mennesker der ute og i tillegg min kjærlighet for blomster. Også står denne blomsten for noe enda mer viktig og det er å minne meg på at det er viktig å spre glede, noe jeg vil at bloggen min skal gjøre.

Et bilde av meg betyr ikke mer enn at det er jeg som eier bloggen, men denne blomsten forteller så mye mer. Den forteller grunnen til at jeg blogger og jobber så hardt med bloggen. I tillegg forteller den om kjærlighet og hvor viktig det er å bry seg om andre mennesker. Så jeg syns det passet perfekt å ha denne blomsten som header. Også liker jeg at det har en mening og ikke bare slenger opp fjeset mitt. Andre får gjøre som de vil og det passer til dem sin blogg, men det er ikke min stil. Ikke missforstå, jeg elsker både Raad og Stina sin header (for å nevne et par). Det er bare ikke helt meg. Også er jeg langt fra like pen som dem! Så da får jeg heller bruke denne nydelige blomsten.

Hva syns du?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg