Når energien ikke strekker til

Med så lite/ingen energi i kroppen over lang tid var det godt med en liten pause fra alt. Jeg kommer selvsagt til å komme sterkere tilbake, men det har vært viktig for meg å ikke gjøre for mye, senke skuldrene litt og få roet ned kaoset i hodet mitt. Så jeg valgte å blogge litt mindre, men selvsagt blir det hver dag. Derfor ble det ikke noe innlegg i går kveld og heller ikke noe innlegg på morgenen. Planen er å ha minimum 2 innlegg hver dag, men ikke jobbe for hardt. For det kan fort gå galt om jeg bruker for mye energi, altså energi jeg ikke har, over lengre tid. Så jeg har derfor bestemt meg for å roe det litt ned. Nå begynner jeg jo snart å filme til youtube i tillegg og da må jeg jo uansett ha litt av fokuset der også. Det betyr jo ikke at jeg skal jobbe mindre med bloggen,men jeg må bare ta noen små pauser og poste litt mindre i perioder.

Selvfølgelig vil jeg komme sterkere tilbake så fort jeg kommer meg ut på turer og virkelig får ladet opp kroppen. For nå skrapet det i bunnen her. Jeg gjør rett og slett noen endringer for å slippe og måtte pause bloggen i dagesvis. Så da vet dere hvertfall hva som foregår på bloggen og hvis det skulle være veldig stille her. Nå har jeg jo diverse ting som MÅ ut hver dag og det er det jeg nå skal prioritere. Blant annet oppskrifter og planteoppdatering. Dette vil være førsteprioritet på bloggen. Og selvfølgelig kommer det naturbilder de dagene jeg går turer. Mulig jeg tar en oppsummering på hvordan dagene mine har vært og blir hvis det skjer noe, men det vil ikke bli hovedfokuset lengre. Har jeg energi til å blogge mye så gjør jeg det, men akkurat nå vil dere merke at det blir 2-3 innlegg max på bloggen og en av de innleggene blir oppskrift.

Også håper jeg at kroppen min vil sette pris på dette sånn at jeg får masse energi til å gå lange turer snart for dere vet jo hvor mye jeg gleder meg til det. Som minner meg på at snøen som kom ned for et par dager siden nå har smeltet. Den flekken med gress som jeg satt ute på er nå tilbake. Så det har gitt meg mye glede av å se. I tillegg har halvparten av tomatplantene blitt pottet om. Alt det kommer jeg til å vise dere i morgen. For det er jo fredag allerede i morgen og da er det ny planteoppdatering. Det gleder jeg meg skikkelig til. Mye har skjedd siden sist fredag. Så det gøy å vise frem alt sammen nå.

Jeg har også planer om å få pottet om resten så fort som mulig. Det blir nok gjort før neste planteoppdatering, men jeg måtte kjøpe det i 2 omganger. Etter det så er det ikke så mye mer jeg kommer til å kjøpe av planter/blomster og utstyr. Da tror jeg faktisk at jeg har det meste. Så da kan jeg fokusere på andre ting. For det er alltid noe man trenger.

Da vet dere hvertfall hva som skjer på bloggen og hvilke planer jeg har fremover. Også håper jeg dette bare er midlertidig og at kroppen min kommer tilbake på topp igjen sånn at jeg kan komme med masse nytt innhold til dere. For det er veldig kjipt å måtte roe ned etter å ha jobbet så hardt, men igjen er det bedre enn å måtte kutte det helt ut fordi kroppen min ikke klarer noe.

Følg bloggen på facebook HER

4 kommentarer
    1. Koselig å lese bloggen din, ta vare på deg selv å ikke tøm energi kontoen helt 🙃 lett å bli for ivrig når våren kommer 😊 fortsatt god helg 🌞

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg