MK lommebok…?

Jeg vet ikke om det var all nervøsiteten eller om avokadoen jeg brukte i tacoen var dårlig, men jeg ble skikkelig dårlig nå. Helt sykt hvor for det kan gå fra å føle seg helt fin til å bli dårlig, men det er jeg jo vant til på grunn av psyken. Litt kjedelig at jeg skulle bli dårlig nå, men sånn er det. Så da la jeg meg ned på madrassen i stua for å slappe litt av. Jeg ligger å tenker litt på det jeg har pratet med søstra mi om i dag. Hun har jo ønsket seg Michael Kors veske og lommebok. Hun ønsker å spare opp til det, men nå er det russetid og mye annet å prioritere Så jeg snakket med henne at vis jeg får spart opp så blir det MK lommebok på henne til jul. Så hun fikk sendt meg bilde av den hun ønsker seg mest så da håper jeg at det går i orden. Det ville jo vært utrolig moro å gi henne det. Det ligger jo så klart en god grunn bak det at jeg vil bruke tusenlapp på søstra mi. Hun har jobbet så hardt med skolen og for å bli frisk. Jeg syns hun har jobbet så utrolig hardt i det siste og jeg har lyst til å gi henne noe ekstra fint. Jeg håper bare jeg klarer å spare opp nok penger for jeg har jo flere gaver jeg må kjøpe også. Jeg får nesten bare ta litt og litt. Forhåpentligvis kommer jeg i mål til desember. Med lite penger må man nesten kjøpe litt nå og litt da. Det er lenge til julaften, men allikevel går det utrolig fort.

Nå har jeg aldri kjøpt så dyre gaver før, men akkurat denne er jo litt spesiell og det så jeg også til søsteren min at det er en grunn til at jeg virkelig vil gi henne noe så dyrt. Så håper jeg at jeg får kjøpt den selvom jeg ikke har så mye ekstra lommepenger til noe som helst. Det er absolutt verdt det og jeg kan ikke tenke meg en bedre gave til henne. Nei, jeg håper virkelig at det blir MK lommebok under treet i år. Grunnen til at jeg snakket med søsteren min om det er jo egentlig for at hun skal få nøyaktig den lommeboka hun ønsker seg også var jeg litt i tvil om hun hadde begynt å spare til det eller hva det var. Men jeg tror at uansett om hun vet det eller ikke så blir hun nok kjempe glad. Hun har snakket om MK veske og lommebok en god stund nå så jeg føler at det er midt i blinken. Og hvem vet, kanskje hun til og med har glemt det til jul (Selvom jeg tviler).

Familien min betyr utrolig mye for meg eller de betyr faktisk alt. De har vært der når ingen andre har og de er en fantastisk gjeng. Jeg er så glad i dem at det gjør vondt. Også har jo denne gjengen gått igjennom en ganske tøff periode, den tøffeste perioden i våre liv vil jeg si. Allikevel klarer vi å leve videre, en dag av gangen som min kjære svigerinne sier. Jeg har en helt fantastisk og sterk familie. Vi er sterke sammen. Vi drar hverandre opp og vi kan snakke om alt. Det er helt amazing rett og slett hvor heldig jeg er så har en familie som dette. Alt fra foreldre og søsken, til tantebarn og svigerinner. Og når jeg bor såpass langt unna så ser jeg dem ikke så ofte som jeg skulle ønske. Så da syns jo jeg det er ekstra koselig med gaver selvom jeg gjerne sku byttet det mot tid med dem. Jeg nyter hvertfall hvert sekund jeg får med familien min da og jeg har jo sosiale medier jeg kan følge med på og snakke med dem. Så får vi jo håpe at det ikke er så lenge til vi sees igjen. Jeg savner dem jo utrolig masse, spesielt tantebarnet mitt som vi ikke har fått feiret bursdagen til ennå.

Men akkurat nå tror jeg at jeg må legge meg litt og hvile. Jeg ble så tappet for krefter da jeg plutselig ble dårlig. Så typisk når det begynte å bli spennende på TV. Jaja, sånn kan det gå… Og sånn gikk det. Da håper jeg at jeg føler meg bedre snart så får dere flotte lesere ha en fortsatt fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg