Mine tanker nå

Jeg tenkte jeg kunne ta en liten oppdatering for dere og fortelle litt om hvordan gårsdagen var. For det var en del ting som skjedde og jeg føler at det trengs å snakkes om. I går begynte det veldig bra. Morgenen og formiddagen følte jeg meg så bra at jeg tok en del av oppvasken. Siden jeg følte meg såpass bra så hadde jeg lyst til å få mest mulig ut av dagen. Så jeg gjorde jo alt for å få en bra dag og den ble kjempe fin.

Når kvelden kom så kjente jeg meg veldig sliten og brukte egentlig tiden bare på å slappe av og selvfølgelig se Lucifer sammen med samboeren min. Og så tikker det inn en melding litt senere og jeg kjenner en stor klump i magen vokse og vokse. Dette vil jeg helst ikke dele noe av fordi det er jo ikke opp til meg å dele slikt, men denne nyheten gjorde at jeg ble tappet for energi og satt og gråt. Så gårsdagen endte i et stort brak og jeg trengte derfor bare å koble av og ta det rolig i dag.

Jeg kan jo si såpass at jeg er utrolig glad i familien min og blir veldig lei meg når de ikke har så bra. Og det var det denne nyheten handlet om. Så jeg håper at ting ordner seg og at familien kan få lov å få en liten pause fra all elendigheten. Vi er midt oppi pandemi, vi har mistet Jennie. Det holder nå.

Derfor har jeg bestemt meg for å ta det litt med ro. Jeg har på den nye kjolen og slapper av her hjemme etter en veldig koselig frokost med samboeren min. Hva som skjer resten av dagen har jeg ikke bestemt meg for ennå, men jeg skal definitivt ta det rolig. Også må jeg jo uansett ha nok energi til å lage dagens middag, som jeg tror kommer til å bli nydelig. Utenom det så er det nok ikke så mye å fortelle. Jeg sitter egentlig bare og venter på gode nyheter fordi jeg er veldig bekymret. Tankene mine går alltid til familien min og de jeg er glad i. Det eneste jeg vil er at alle skal ha det bra. Så nå krysser jeg bare fingrene og håper at ting ordner seg.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg