Litt bedre

En ny dag er her og jeg føler meg enda litt bedre i dag. Deteneste er at jeg har begynt og hoste, men det går vel over det også etterhvert. I mellomtiden får jeg holde meg inne og gjøre det beste ut av dagen i dag. Jeg fikk ikke sett Jake sin live stream i natt så den tenkte jeg å se i dag. Også skal jeg ta meg en varm dusj i løpet av dagen. Så det er altså planene mine for i dag, men hvis jeg orker skal jeg prøve å lese litt i boka jeg holder på meg. Kanskje jeg en dag blir ferdig med den. Ikke fordi den er kjedelig, men jeg er veldig spent på hvordan den slutter.

Når alt dette er gjort så kommer jeg nok til å være ganske utslitt, men uansett er det en stor forbedring fra da jeg først ble syk. For 2 dager siden lå jeg rett ut og var helt tett, mens nå kan jeg faktisk puste delvis gjennom nesa OG jeg orker å ta en dusj. Så dette ser ut som vil gå over snart. Takk og lov for det. For når solen titter inn vinduet og jeg ikke kan gå ut i skogen så blir jeg sprø. Og solen skinner som bare det i dag, men jeg må være inne. Vel, jeg kan jo gå utenfor døra, men det er jo ikke helt det samme. Hvertfall ikke uten noe å sitte på. Det positive er at all snøen i hagen snart har smeltet. Nå er det bare en liten flekk igjen.

Utenom det faktum at jeg er syk så går det egentlig veldig bra. Jeg har jo mye å glede meg til fremover. Også sitter jeg egentlig bare å dagdrømmer om sommeren og hvilke planer vi har for den. Det er jo bare april, men tiden går fort og uansett er dette noe som må planlegges. Kanskje ikke så tidlig, men det er jo greit og ha noe å glede seg til og glede seg over. For det er faktisk utrolig gøy å sitte og bare planlegge og finne ut hvor mye ting koster osv. Så det holder jeg på med, mens jeg ligger syk. Noe må man jo finne på.

Nå tenker jeg at jeg tar den dusjen, bruker ansiktskrubben fra Glöd, slapper av med en ansiktsmaske og ser på Jake sin live stream fra i går. Og slik ser altså timene fremover ut for min del. Fortell meg gjerne hvordan sin dag ser ut, om du har noen planer for dagen.

Følg bloggen på facebook HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg