Lade opp til morgendagen

Det var en ganske full dag i går med masse baking. Derfor tenkte jeg å slappe helt av i dag. Jeg kjenner at kroppen kan trenge det nå. Og i morgen er det full dag igjen. For da blir det en lang kjøretur. Vi blir mest sannsynlig borte hele dagen. Så da er det greit å få hvilt kroppen og ladet opp til da. Det kommer til å bli så koselig. Jeg har jo ikke sett familien siden før jul og pappa har jeg ikke sett på år og dag. Endelig får vi samlet en del av familien.

Derfor er det ekstra viktig at jeg får slappet av og kun gjort det aller viktigste. Som er å ta en dusj. Så jeg vet ikke hvor mye jeg blogger i dag. Det syns jo allerede at jeg ikke har så mye å blogge om når jeg starter å blogge før nå. Jeg vet heller ikke hvor mye blogging det blir i morgen siden jeg skal være med familien hele dagen, men jeg tenkte hvertfall jeg skulle prøve å blogge når jeg sitter i bilen. Det er hvertfall mer enn nok tid til å blogge da. En vei tar jo litt under 2 timer. Så jeg skal hvertfall få til å blogge på vei til broren min og på vei hjem igjen.

I dag blir det nok ikke så veldig mye mer blogging enn i morgen. Jeg må egentlig bare fokusere på å slappe av og da får jeg prøve å ikke tenke så mye på bloggen. Dessuten er det ikke mye å skrive om og da er det bedre å la være og blogge. Planen i dag blir altså kun å ta en dusj og så skal jeg ta det rolig. Ja, også må jeg finne frem det jeg skal ha på meg i morgen.

Håper alle har en flott helg og koser seg med hva enn det måtte være.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg