Kjøpt air fryer

Når jeg nådde plass 4 på topplisten til blogg.no (som var helt uvirkelig for meg) så sa samboeren min at det må vi feire. Så han gikk på nettet og kjøpte air fryer som jeg har ønsket meg en stund nå. Det kommer til å bli så gøy å teste ut. Også er det jo mye sunnere måte å steke på. Dette kommer til å bli veldig gøy og spennende å begynne å teste ut. Og selvsagt vil det komme oppskrifter her på bloggen som passer til air fryer. Med andre ord har det åpnet opp enda flere muligheter og spennende prosjekter for meg.

For å få plass til den på kjøkkenet så tok jeg bare det hvite bordet som stod i stua, snudde platen og satt den der den svarte hyllen stod. Så den svarte hyllen har fått plassen i hjørnet der bordet stod. Grunnen til at jeg ikke bare satt den oppå den svarte hyllen er fordi den er for smal til at air fryeren får plass oppå. Jeg vil ikke at den skal stå å vingle på toppen av den. Faktisk liker jeg det mye bedre sånn her. Det gjør at kjøkkenet blir litt større og ingenting er bedre enn det. Det eneste det kjøkkenet virkelig mangler nå er en kjøkkenmaskin til baking, men ellers har jeg det meste.

Jeg håper jeg finner mange gode oppskrifter og idéer til denne som jeg kan dele med dere. For dette har jeg virkelig hatt lyst til å prøve en stund. Både matlaging, men også baking. For med denne så kan man gjøre så utrolig mye spennende. Nå kan jeg nesten ikke vente med å teste den ut. Dette vil jo forandre alt. Med denne blir jo maten enda sunnere fordi man slipper å steke i fett. Så nå er jeg veldig spent på hvordan ting vil smake og hvordan den er å bruke. Om du vil vite mer og få oppskrifter til airfryer så burde du følge med på bloggen.

Du kan følge bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg