Jeg snur døgnet

Som jeg nevnte tidligere på bloggen så har jeg tenkt til å prøve og holde meg våken frem til i kveld. Jeg har vært ganske nære på å sovne, men frem til nå har jeg altså holdt meg våken. Uten noe søvn i natt, men alt for mye søvn i går på dagen. Jeg kan fortsatt ikke tro at jeg sov bort absolutt hele dagen. Så nå håper jeg at jeg kan få snudd dette døgnet fordi jeg har savnet disse timene med dagslys.

Her er jeg altså, våken og håper at jeg klarer å være våken i noen timer til. For jeg kjenner allerede nå at øynene mine gjerne vil hvile litt, men da sovner jeg. Så jeg har heller prøvd å holde meg opptatt. Jeg har allerede sett live streamen jeg gikk glipp av i går. Det var 6 timer med moro. Nå er det bare å se om jeg klarer å få tiden til å gå med noe annet gøy. Kanskje en skrekkfilm kan få meg til å våkne.

Utenom det faktumet at jeg slåss mot øynene i dag så har vi fått litt varer fra MENY som måtte ryddes inn. Så jeg har gjort det etter å ha tatt en forfriskende dusj og ansiktskrubb. Nå venter jeg på at middagen skal bli ferdig. I dag blir det kyllingvinger og pommes frites. Det er så utrolig lenge siden jeg har hatt så det gleder jeg meg skikkelig til. Dessuten er jeg så utrolig sulten at det blir godt å få i seg noe mat i det hele tatt.

Ja, som dere kanskje har skjønt så har det skjedd et par ting her i dag. Selvom vi ikke kan dra noe sted så klarer jeg allikevel å komme meg ut av senga. Så nå skal jeg kose meg med kylling og film. Ja, jeg fikk veldig lyst til å se en skrekkfilm nå så da gjør jeg det.

Ønsk meg lykke til med å holde meg våken til kvelden. Jeg trenger det nå. Det kjennes ut som det er langt på natt og jeg må sove, men det kan jeg jo ikke. Og klokka er jo bare 14:00. På tide å snu dette døgnet. Det får bare bli en slitsom dag i dag og så er det forhåpentligvis verdt det.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg