Jeg møtte et ekorn!

I dag skjedde det noe helt fantastisk. Så neste gang jeg får en magefølelse på at jeg trenger å ha med kameraet mitt på en liten tur så skal jeg lytte. For i dag møtte jeg et lite ekorn. Og gjett om det gjorde dagen min perfekt. Ja, det var en helt fantastisk opplevelse. Om du vil se hvordan det møtet gikk så kan du se videoen på min Instagram som du finner HER. Jeg kan nesten ikke tro det. Akkurat når jeg skulle filme at jeg gikk bortover veien så møter jeg plutselig på denne søte, lille skapningen. Jeg har ikke ord for hvor fantastisk det var å se et ekorn i dag. Og jeg er så takknemlig og glad for at jeg fikk det på film. Dette var episk! Det gjorde meg så glad at jeg ennå er oppi skyene.

I tillegg til denne videoen som ligger på Instagram så fikk jeg også tatt noen bilder. For det var første gang jeg har gått akkurat denne veien. Jeg viste ikke hvor den førte, men jeg så på kartet på pokemon go (ja, jeg spiller det) at jeg kunne gå den veien. Så jeg tok noen bilder og jeg skal definitivt tilbake hit når det blir varmere og isen er borte. For dette tror jeg kan være et nydelig sted på sommeren. Bare se selv.

Nydelig natur og et vakkert ekorn. Denne turen kunne ikke blitt bedre. Jeg er så glad for at jeg bestemte meg for å ta denne turen og ikke gå tilbake samme veien som jeg kom. For dette var virkelig et øyeblikk som jeg kommer til å ha glede av lenge etterpå. Også håper jeg at det kommer flere slike øyeblikk, men at jeg har med kameraet mitt. For det å zoome med mobilen er ikke akkurat det beste. Det første bildet ble veldig pent da, men så fort man zoomer inn så blir det så uklart. Så hvis du vil se ekornet nærmere så burde du se på videoen jeg la ut på Instagram. Vil du høre meg som snakker og er ganske glad for å ha møtt et ekorn, skru på lyden.

Nå skal jeg sitte under teppet og få i meg varmen. Jeg var ute en god stund så det skal bli godt å få tilbake varmen i lårene mine. Også skal jeg sitte her og tenke på de 5 minuttene hvor ekornet og jeg bare stod og så på hverandre, mens jeg fortalte den hvor søt den var. SO CUTE!!! Og så står det grøt på matplanen i dag så da har jeg litt å finne på i dag.

Følg bloggen på facebook HER for flere naturbilder og mye annet spennende.

Cathrineruth92 på Twitter, tiktok, snapchat og Instagram.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg