Jeg maler på lerret

I dag har jeg sittet å malt på det store lerretet jeg viste dere fra innkjøpet fra CC Hobby. Jeg fant til slutt ut at jeg ville male et Harry Potter bilde og det tar tid. Jeg har fått malt bakgrunnen og 2 av 4 bilder. Dette gir nok mer mening når dere får se maleriet. Jeg har ikke lyst til å avsløre noe før maleriet er ferdig og henger på veggen. Når det blir vet jeg ikke fordi jeg har fortsatt utrolig mye igjen å male. Da vet dere hvertfall hvorfor jeg ikke har blogget så mye i dag og kan ikke kommer til å blogge så veldig mye resten av dagen heller. For når jeg først setter meg ned for å gjøre noe så har jeg fult fokus på det og ikke noe annet.

En ting kan jeg hvertfall love dere og det er at det vil komme masse nytt på bloggen fremover som er hobbyrelatert. Dette er alt for gøy og jeg har jo masse nytt som jeg kan holde på med. Så da er det bare å glede seg. Det gjør hvertfall jeg for det er noe av det beste jeg vet. Dagene blir så mye lettere når man har noe man virkelig liker å gjøre. Det jeg liker aller best å gjøre er å male, men ikke nødvendigvis bare på lerret. Jeg har jo malt begge gresskarlyktene, BOO telysestaken og de små husene av tre. Det er minst like gøy som å male på lerret. Også har jeg jo malt på lokkene til boksene og mini kommoden. Det ble jo nydelig pynt og i tillegg er det perfekt til oppbevaring. Jeg har også lagd ting som krydderhyllen og den kisteformede hyllen som jeg etterpå malte. Så maling kan brukes til ganske mye forskjellig.

Jeg vet som sagt ikke når jeg kommer til å bli ferdig med maleriet, men når jeg er ferdig så kommer jeg til å legge ut flere bilder her på bloggen så dere får se både hvordan hele bildet ser ut, men også bilder underveis og nærbilder av de forskjellige bildene på lerretet. For maleriet er satt sammen av flere bilder. Nå tenkte jeg å fortsette med maleriet, men jeg skal prøve å få skrivd mer på bloggen i løpet av kvelden.

Om dere ønsker å se bilder og andre ting jeg holder på med  FØR alle andre så legger jeg også ut bilder på Instagram HER av alle mine hobbyting.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg