Jeg gikk glipp av det

Nå har det snart gått en hel uke og det har jo skjedd litt siden sist. Så jeg tenkte jeg skulle sette meg nå og fortelle dere hvordan min uke har vært.

Mandag: Jeg startet uka med å hjelpe mamma med å klippe plenen. Mesteparten av den hvertfall. Resten tok hun etterpå. Planen var egentlig å hjelpe henne mer, men sånn ble det desverre ikke.

Jeg fant noen nydelige villblomster som hadde forvillet seg opp igjennom verandaen hos mamma. Så de tok jeg jo selvfølgelig bilde av. For det å ta bilde av en plen er jo ikke like spennende. Det regner jeg med at ingen vil se. Blomster derimot er jo nydelige.

Tirsdag: Da tok jeg det helt med ro fordi jeg hadde fått en sterk hodepine etter å ha klipt plenen for mamma. Skuldrene mine er ikke så glad i å klippe. Også sliter jeg veldig mye generelt med å klippe plenen. Så da ble det jordbær og melk for å slappe av.

Onsdag: Var en ekstra koselig dag. Jeg var nemlig hundepasser. Og dette er verdens skjønneste hund. Han har den beste personligheten og er faktisk veldig fotogen. Bare se på de vakre bildene jeg fikk tatt av han da han var her. En skikkelig sjarmør.

Er det noe jeg virkelig syns er moro så er det å passe denne vesle gutten. Emil er så god og snill. Vi har det alltid så koselig. Han elsker å leke med bamsene sine og teppet, så jeg pleier å gjøre det. Desverre var det ganske varmt på onsdag så det var ikke mye han orket. Så vi satt ute i skyggen, på verandaen. Og der koste han seg veldig.

Torsdag-lørdag: Har jeg bare tatt det helt med ro. Dette har ikke vært så bra dager, men nå føler jeg meg litt bedre. Og i dag skulle jeg egentlig møte den vesle gutten til broren min igjen, men når jeg hadde ordnet meg så fikk jeg en melding fra mamma at det ikke ble noe av. Sånn kan det går. Da får jeg heller se om jeg finner på noe annet.

Det eneste jeg skulle ønske at jeg kunne gjort denne uka er Pride. Drammen feiret Pride i helgen og det var noe jeg egentlig hadde gledet meg veldig mye til, men sånn ble det altså ikke. Bedre lykke neste år, I guess. Det var så utrolig kjipt, men sånn er livet. Av og til går det ikke sånn man vil.

1 kommentar
    1. Fine bilder av en søt hund det der. Hunder er kloke og skjønne mye mer enn hva vi tror. Synd at du ikke med deg pride i Drammen, så mange bilder fra det på dt.no. Håper alt går på skinner for deg fremover. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg