Inne i en fin periode

Jeg begynte så vidt å pusle med litt småryddig når jeg våknet og plutselig var jeg i full sving med å rydde og vaske benken på kjøkkenet. Det er fortsatt mye som må gjøres før kjøkkenet er helt rent, men jeg er allikevel ganske overrasket over hvor langt jeg har kommet. Ikke bare har jeg ryddet og vasket hele den hvite delen av kjøkkenet, men jeg har også fått filmet en video til youtube som kommer ut allerede på tirsdag. Og så begynte jeg så vidt med oppvasken. Den kommer jo ganske fort, så nå prøver jeg å få unna det. På toppen av det hele satt jeg på en klesvask sånn for å ha gjort mest mulig i dag.

For å toppe det hele så må jeg jo også fortelle at jeg stod og bakte kl.03:00 i natt. Og nei, jeg aner virkelig ikke hva som plutselig har kommet over meg, men dette trengte jeg virkelig. Så nå har jeg en sykt god oppskrift å dele med dere i morgen også. Denne dagen kunne jo ikke gått bedre. For oppi alt dette så fikk jeg også post i postkassen. Dere som er glad i pakker i posten, dere vet! I dag kom endelig den lange, oransje løperen jeg har ventet på. Denne vil ikke bli brukt i år fordi jeg må stryke den og tven må løftes for å få den på plass. Siden vi allerede er i midten av oktober så tenker jeg å spare den til neste år, men dere kan jo få se den her.

Den kommer til å bli nydelig under tven, på den lange tvbenken. Endelig har jeg fått litt annerledes halloween dekor og ikke bare sånn billigdritt som blir ødelagt etter å ha brukt det en halloween. Så ja, denne er jeg veldig glad for at jeg kjøpte og jeg kommer nok til å kjøpe flere slike om jeg kommer over andre typer neste år, men akkurat nå holder det med de jeg har. For jeg har denne på bildet over og en annen som ligger på stuebordet. Dette er duker som pene å se på og som kan vare i mange år om jeg er forsiktig.

Så ja, det har vært litt av en dag her hos meg og ennå er det mye igjen av dagen. Jeg lurer på hva som skjer resten av dagen. Det er ikke planlagt noe annet enn middag, som ikke gikk helt som planlagt. Vi hadde tenkt til å lage en skikkelig god rett, men siden ingen butikker ser ut til å ha den siste ingrediensen til trenger så får vi finne på noe annet. Veldig synd fordi jeg hadde virkelig gledet meg til å spise det. Om det er noen som vet hvor vi kan få tak i Heinz kyllingsuppe så blir jeg veldig glad. De har den aldri på Meny lengre. Og denne suppa er veldig viktig til denne retten. Om du kjenner til oppskriften med paprikapotetgull så vet du hva jeg snakker om.

Utenom det har jo dagen i dag gått veldig bra og jeg føler meg også mye bedre enn jeg har gjort på evigheter. Så jeg nyter dagen og har det egentlig ganske fint med husarbeid og alt som foregår her hjemme. Også får vi se hva resten av dagen og kvelden blir brukt til. Kanskje jeg skal bake litt til eller ta mer oppvask. Eller kanskje jeg går meg en tur. Mulighetene er mange. Vi får bare vente å se hva som skjer.

Hva gjør du i dag?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

6 kommentarer
          1. Haha nei, ikke sant. 🤣 Har fått noe veldig stygt fra ebay/wish i år også. Fy jeg ble sur da jeg fikk noe som absolutt ikke lignet på bildet. Skulle ikke vært lov.

      1. 2 stk? Jeg gjør alt sånt alene. Desutten er det ingen vits å legge på duken i 15 dager, for så å ta den av. Denne tven er veldig stor. Ikke en sånn liten, standard flatskjerm man kan ta under armen. Så derfor pakker jeg heller duken ned til neste år.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg