Ingen krefter igjen

Dagen i dag ble ikke helt slik jeg hadde håpet. For etter å ha slappet av etter en lang tur så ble jeg plutselig dårlig. Det tappet meg helt for krefter. Jeg ble liggende å se på serie hele dagen og har verken fått spilt med samboeren min eller drevet med noe form for hobby. Helt ærlig viste jeg ikke om jeg kom til å blogge noe mer i dag, men jeg følte at jeg måtte prøve å fortelle hvordan dagen min har gått i dag.

Mesteparten av dagen har jeg bare vært litt dårlig og dermed bare litt sliten, men så kom kvelden og jeg følte meg så dårlig til slutt at jeg var nødt til å bare legge meg ned for å slappe av. Jeg bare la fra meg alt, pustet rolig og konsentrert. Det var skikkelig ubehagelig. Så jeg lukket øynene og etter 2 minutter så hadde jeg sovna, men så våknet jeg for litt siden igjen og jeg følte at all energien min hadde bare forlatt kroppen.

Så her ligger jeg altså uten energi/krefter i kroppen. Jeg kan si såpass at det å reise seg opp var veldig ubehagelig og slitsomt. Derfor tenker jeg å ta kvelden. Forhåpentligvis sover jeg resten av natten og er klar for en ny dag i morgen. Jeg håper kroppen min har fått ladet seg godt og at jeg ikke føler meg så dårlig som nå.

Siden dagen i dag bare har gått nedover så vil jeg ikke legge noen planer for morgendagen. Jeg håper bare jeg orker å lage noe godt til middag og får spilt litt med samboeren min igjen for det har jeg savnet i dag. Og med det sier jeg god natt.

Bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg