Hvile, hva er det for noe?

Planen i dag var egentlig å bare slappe av, men jeg klarer jo å finne på et eller annet å gjøre. Enten det er oppvask, klesvask eller tørke støv. Det blir en roligere dag i forhold til i går, men å sitte stille en hel dag går bare ikke. Hvertfall ikke nå som jeg klarer å gjøre noe. Det er rart at når man har det bedre så er det mye enklere å gjøre noe. Samboeren min er en utrolig snill og god mann. Jeg føler meg veldig heldig som har funnet han. Ikke alle er like enkle å bo med. Nå skal ikke jeg sitte her å snakke stygt om noen, men det er så enkelt som at vis man har gode mennesker rundt seg så får man energi og har lyst til å gjøre noe. Vis man bare blir slengt dritt til så er det ikke veldig enkelt å stå der og gjøre husarbeid. Jeg kunne sittet her og fortalt om mine erfaringer, men det syns jeg ikke noe om. De nærmeste vet og det er nok, men det har ikke vært enkelt. Såpass kan jeg si.

Med samboeren min er det aldri krangling. Det er som en drøm å bo med han. Når han har orket så har han alltid hjulpet til vis jeg har trengt det. Detjeg gjør blir satt pris på. Han er alltid så fornøyd og takknemlig. Det er det jeg elsker mest ved han. Enten det er middagen som smaker ekstra godt eller at jeg har ryddet. Han kommer alltid med komplimenter og skryt så søt som han er. For meg er han perfekt. Et hjerte av gull, en fantastisk personlighet og utrolig kjekk. Jeg kan ikke be om noe mer enn det! Det eneste som mangler nå er at han blir frisk. Får håpe med de nye medisinene at det går riktige veien. Får bare krysse fingrene.

Så var det dager i dag da. Jeg har allerede tatt den lille oppvasken som var. Jeg har satt på en vask med ullklær (ikke at vi trenger det så varmt som det er nå om dagen) og jeg har fått ryddet inn varene som kom på døra. Kanskje jeg skal bake eller se en film. Samboeren min har jo gått å lagt seg igjen så noe må jeg jo finne på.

Hodet mitt sier at jeg bør gjøre noe, mens kroppen sier at jeg bør hvile. Og slik går nå hverdagen min. Det er greit å hvile litt, men det er jo mer gøy å faktisk ha noe å gjøre. Det blir nok baking i løpet av dagen vis jeg kjenner meg rett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg